با اهداف سوادآموزی و مهارت افزایی؛

ششمین مرکز یادگیری محلی در زندان لاکان راه اندازی می شود/کسب رتبه اول استان در ارزیابی کشوری سوادآموزی

با همراهی مسئولان زندان مرکزی رشت، ششمین مرکز یادگیری محلی با اهداف سوادآموزی و مهارت افزایی در زندان لاکان راه اندازی می شود.

ششمین مرکز یادگیری محلی در زندان لاکان راه اندازی می شود/کسب رتبه اول استان در ارزیابی کشوری سوادآموزی

به گزارش ۸دی، نادر جهان آرای در جلسه بهبود کیفیت سوادآموزی استان با اشاره به اهمیت سوادآموزی در همه اقشار جامعه خاطرنشان کرد: در همین راستا با همراهی مسئولان زندان مرکزی رشت، ششمین مرکز یادگیری محلی با اهداف سوادآموزی ومهارت افزایی در زندان لاکان راه اندازی می شود.

وی با اذعان به کثرت زندانیان بی سواد خاطرنشان کرد: باید امکاناتی را در جهت سوادآموزی و مهارت های زندگی برای مددجویان فراهم کنیم تا آنها پس از طی شدن دوران محکومیت به آغوش باز جامعه برگردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با قدردانی از زحمات معاونت سوادآموزی در مبارزه با بی سوادی گفت: کسب رتبه برتر سوادآموزی از ظرفیت های خوب بدنه کارشناسی در استان حکایت می کند و امیدواریم این روند تا ریشه کنی کامل بی سوادی ادامه یابد.

کسب رتبه اول استان در ارزیابی کشوری سوادآموزی

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان گیلان هم در این جلسه با اشاره به کسب رتبه اول استان در ارزیابی کشوری سوادآموزی گفت: تاکنون در جلسات بهبود کیفیت سوادآموزی، ۱۹۸ مصوبه به تأیید نهایی رسید که از این تعداد ۱۳۱ مصوبه با درجه کیفی ارزیابی شده است.

غلامرضا مدبری فر به جذب ۹ هزار و ۴۷۳ سوادآموز در مراحل مختلف اشاره کرد و گفت: متأسفانه به دلیل برخی مشکلات و نارسایی ها، حدود ۵/۱ درصد از این افراد شامل: ۴۸۵ نفر از گردونه سوادآموزی خارج شده اند که تلاش ما در جذب دوباره این افراد است.

منبع: موج

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه