فرمانده سپاه سنندج:

“سپاه” انتقام خون‌های پاک شهدای عملیات تروریستی مریوان را می‌گیرد

فرمانده سپاه شهرستان سنندج گفت: سپاه با شدّت و حدّت با جیره‌خواران استکبار جهانی برخورد می‌کند و انتقام خون‌های پاک شهدای عملیات تروریستی مریوان را از این افراد مزدور خواهد گرفت.

“سپاه” انتقام خون‌های پاک شهدای عملیات تروریستی مریوان را می‌گیرد

به گزارش هشت دی، سرهنگ حسن عسکری در حاشیه مراسم تشییع پیکر مطهر شهید “قانع کرم‌ویسه” با تسلیت شهادت ۱۱ نفر از دلیرمردان و نیروهای جان‌برکف سپاه در عملیات تروریستی شهرستان مریوان به تمام ملت ایران، مردم کردستان و خانواده‌های داغدار این شهیدان اظهار داشت: متأسفانه دیروز یکی از پایگاه‌های سپاه توسط عوامل استکبار جهانی مورد هجمه قرار گرفت.

وی گفت: تمام شهدای عملیات تروریستی مریوان از نیروهای بومی کردستان بودند و این نشان می‌دهد که مردم استان کردستان توانسته‌اند در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی، توسط جوانان برومند این خطه از سرزمین امنیت پایداری را به‌وجود بیاورند.

فرمانده سپاه شهرستان سنندج با بیان اینکه امنیت پایدار لازمه توسعه کردستان است، تصریح کرد: امروز عناصر ضدانقلاب و پیاده‌نظام استکبار جهانی و جیره‌خواران، این امنیت و آرامش کنونی کردستان را برنمی‌تابند و دست به چنین اقدام و جنایتی زدند.

سرهنگ عسکری افزود: قطعاً مردم استان کردستان از این اقدام تروریستی اعلام انزجار خواهند کرد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شدّت و حدّت با این جیره‌خواران استکبار جهانی برخورد می‌کند و انتقام خون‌های پاک شهدای عملیات تروریستی مریوان را از این افراد مزدور خواهد گرفت.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه