فیلمبردار ویژه آقای نماینده در یادواره شهید/ تمام عزل و نصب های گیلان توسط این ۳ نفر انجام میشه!

می گفت:یکی از بزرگان معنوی گیلان اعتقاد دارند که تمام عزل و نصب های شتابزده گیلان که حالا به بخشدارا رسیده و با مصوبه ای انقریب به دهیاران هم میرسه!! توسط این سه نفر انجام میشه…

فیلمبردار ویژه آقای نماینده در یادواره شهید/ تمام عزل و نصب های گیلان توسط این ۳ نفر انجام میشه!

به گزارش ۸دی نیوز، بسته شنیده های احرار منتشر شد:

الله اکبر از این همه تماس  ،اخبار و سوژه های شما همراهان صمیمی که برای بسته شنیده های احرار ارسال می کنید . از جمله باورنکردنی های ما این بود که بسته شنیده های (کوشه و کناری) ما اینقدر زود بتونه اینهمه مخاطب جمع کنه ، از تماس یک یک  شما سپاسگزاریم  (بخصوص اصحاب رسانه که دلتنگی می کردند) دست تک تک شما بزرگواران را می بوسیم.

دوستان همین الان خوراک تا شش ماه آینده ی بسته شنیده های ما توسط شما پاکدلان جورشده و همراه با اسناد و مدارک اش در پوشه  ویژه اش نگه داری میشه . ناراحت نشید اگه مطلب و مستندات شما دیرتر بروز میشه برای اینکارهم فکری کردیم. در نظرداریم انشاءالله درآینده ی نزدیک بسته «محرمانه های احرار» رو بصورت روزانه تقدیم شما کنیم تا نزد شما بزرگواران خجالت زده نشیم.

.

.

فیلمبردار ویژه آقای نماینده در یادواره شهید؟!

32-300x233

… ایام عیدی در مراسم یادواره «حسین آقای  قهرمان ما » در گوشه مسجد نشسته بودم که حضور یکی از نمایندگان گیلانی  مجلس نهم که « قربانی (!) و خاک پاشیم»!  نظرم را به خود جلب کرد. پیشا پیش همین نماینده، فیلمبردار ویژه  اش با عقب گرد! جلو رو!  بچپ چپ و براست راست !  جمعیت را میشکافت تا از لحظه ورود آقای نماینده تصویر بگیره و هیچ لحظه ای را فروگذار نباشه وتا پایان مراسم از خوش بش هاش و دیدارهاش جرینگ و جرینگ عکس و فیلم بگیره !  تا حال این صحنه ها رو درهیچ مراسمی ندیده بودم . به من « ندید بدید » نگید! خداییش ، میشه آدم به مراسم شهدا هم رحم نکنه ؟! آخه اینکارا یعنی چی؟ … ( بدی خودا چطور امره «واخنده » کنه  تا به مراسم شهید هم دس درازی بکونیم؟!)

.

دست و دل بازی یکی از روحانیون!

22-300x233

شنیدیم یکی از روحانیون استان که به تدریس دریکی از حوزه های علمیه نیز اشتغال دارند اخیراً (درایام فاطمیه دوم) در مراسمی  منبری  در اختیارش قرارداده بودند تا روضه خوان تازیانه های اشقیا در صدر اسلام باشه، ولی چه سود! حضرت ایشان ! خواسته یا ناخواسته ! مراسم را به مدح وثنای یکی از حضرات بزرگوار گیلان به نقل از بزرگان تهران و قم  به زبان تبدیل کرده  که ذهن ما کنجایش آن را نداشت!!

گناه به گردن راوی ! ولی می گویند این شیخ بزرگوار خودرا برای انتخابات آتی آماده می کنه… این راهم بشنوید که گفته میشه همین عزیزدل، تا چندی پیش از مخالفین همین بزرگواری بوده  که حالا اینقدر دست و دلبازش شده . ماکه بخیل نیستیم ولی ای کاش برخی ها  در حوادث یه کم یواش تر برانند (بخصوص  در هوای بارندگی و لغزنده بودن جاده ها!) نه آنکه یه روز بگن  خوردن غذای فلانی شبهه داره و روز دیگر از بزرگان مملکت براش هزینه کنن ! آخه یک بام و یک هوا ! دو هوا … چندهوا ؟! و …

آقاجان! ملت« قرب الی الله »را از شما یاد میگیرنا ،  حاج آقای ما نیاز به این افاضات  شما نداره ها! شما کارخودتو بکن !… ازاین عزیز، خبرهای دیگری هم شنیده شده که در ایام خاص به اطلاع میرسد، به قید حیات.

.

ظرفیت انتخاباتی لاهیجان و سیاهکل تکمیل است!

13-300x233

خیلی ها دست به دست هم دارن میدن تا این «زبان گویای ما» را از ما بگیرن! هرروز برایش یکی می تراشند. دیروز فلان معاون استاندار بود و امروز هم می گویند یکی از سرداران نامی همان منطقه! ما که شمردیم تاکنون ۱۲ نفر (مهربان و نامهربان ) دارن برا انتخابات بعدی در لاهیجان و سیاهکل و رودبنه شب گردی می کنن!

 آهندانی های لاهیجان مثل بایرن مونیخی ها قصد دارن در چند جام طوفان بپا کنن . اونا دارن نظر لیالمانیها روهم به خود جلب می کنن . اگه رودبنه ای ها رو دستشان بلند نشن  اینها کاری میکنن کارستان، میگی نه؟ صبرکن تا ببینی!

ولی بشنوید ازهمین سرداری که اینروزها ازآمدنش زیاد می گن… شنیدیم که  سردار به یکی ازبزرگان گفته: به همه بگید من اهل «انتخابات بینتخابات » نیستم. من خادم مردم و نوکر مردمم در سازندگی ها و… اصلاً در سر چنین سودایی ندارم… همین بزرگ ما می گفت: به همه بگید دست از سر سردار سازندگی گیلان! ما بکشند.

بزرگ دیگری هم تحلیل  می کرد که چون  ظرفیت انتخاباتی لاهیجان تکمیل شده ! وکرسی نشین دوره قبل از (پیرکوه دیلمان ) سیاهکل بوده که همشهری همین سرداره و داره چهارنعل اسب اش رو برای انتخابات آتی می تازانه به همین خاطر …!! آخه دو پادشاه دریک اقلیم؟!دو سیاهکلی دریک …. ؟!

یه توصیه هم به زبان گویای خودمان؛ زبان گویا جان ! آخه مجبوری اینگونه از برخی قطنامه های آنطرف آبی ها حرف بزنی؟! یعنی مسئولین نظام فرق بین پارلمان و اتحادیه اروپا را نمی دانند؟  چه فرق می کنه ؟ سگ زرد هم برادر شغاله !!

یه مقدار خودتو نگه دار!  بابا ! زبان گویا جان ! … میشی ها! با کله که نمیشه سخن گفت!..  ببین کی گفتیم، آه! حالا برو پیش این و اون بگو که «احرار» فلانه و بهمانه !!

.

اخراجی های گیلان اعلام موجودیت کردند!

53-300x233

عزل و نصب های شتابزده گاهی مثل شکستن شیشه است که هرچه بیشتر بشکنه ، تیزتر میشه!؛ روزی در نوشته خود خطاب به یکی از نمایندگان استان آوردیم که اینقدر برای برداشتن فلان فرماندار تلاش نکن ، این فردا برات دردسرسازمیشه ها! کوش نکرد که نکرد…

 با همت دولت دوست و برادر همین نماینده (که  براساس شنیده ها؛ خودش هم به این دولت رای نداده) ،فرماندار عزل شد وبخشداران این شهرستان هم مطابق میل همین نماینده یکی یکی دارن قبض روح میشن و دارن میشن…

ولی بشنوید از کانون گرم فرماندار و بخشداران اخراجی که ظرفیتهای خود را یکی کرده و به سمت سنگرهای از پیش ساخته شده ی همین نماینده  دارن آتش تهیه می ریزن! مثلاً، دربخشی از یه شهرستانی  که نامش بوی جبهه میده!! چند «سنگر نامی» و مهم این نماینده براثرآتش سهمگین توپخانه ای همین اخراجی ها  کاملاً ویران شده وبه دست اینها افتاده وهمان ظرفیت به سمت زادگاه همین نماینده که تازگی بخشدارش با سرو صدایی خاص ، عوض شده درحال پیشروی هستند .

 راست و دروغ اش با راوی، میگن این اخراجی ها ازاون بالا بالاها تغذیه میشن… یادآهنگران عزیز ما بخیر !« سنگر »خوب و قشنگی داشتیم…!!

.

نباید ازحوزه ستادی هیچ خبری به بیرون درز کنه؟

9-300x233

بعد از عزل و نصب های شتابزده و تسویه حسابهای حزبی در گیلان، با خبر شدیم که ۲تن دیگراز باقیمانده نیروهای سالهای طلایی دفاع مقدس ، باسابقه در حوزه ستادی مدیریت ارشد استان عذرشان خواسته شد و آنها هم درآینده نزدیک بانگ رحیل سر خواهند داد.  نیروهایی که بیشتر به یکی ازپایگاههای معنوی استان نزدیک بودند  تا به افراد باصطلاح  افراطی و… تحلیل این قصه( که یکی از بزرگان استان را سخت ناراحت کرده) بماند برای بعد .

 این را هم اضافه کنیم که گویا ، ماندن نفرسوم از طلایی پوشان دوران دفاع مقدس در بدنه مدیریت ارشد استان نیز بدجوری حال بعضی ها رو جا آورده ، به طوری که شنیدیم جنبش اصلاح طلبان (که رهبررسانه ای شان به تازگی از چسبنده های یکی از مسئولیت های مهم شده و دست برقضا با همین نفر سوم همشهری هم هست) اعتدالگرای استان ، برای آن عزیزهم سقف زمانی تعیین کرده اند !! اینها معتقدند که نباید اطلاعات، اقدامات و برنامه های این گروه(تازه واردها) به بیرون ،حتی به بیت برخی از بزرگان استان درز پیدا کنه اینها گفته اند که باید با دادن تسویه به بازماندگان،منفذ باز اطلاعات را بست!!

.

تبریک با پرده های بزرگ برای یک انتصاب کوچک!

82-300x233

می گفت: اینهایی که می گفتند باید از نیروهای وزارت کشوری دستگاه خود را پر کنند رفته اند یکی از رفقای خود رو از یه مرکز کتابخوانی آورده اند و یه مسئولیت «غیر سازمانی» و خود ساخته کناردست خود داده اند و کلی هم کیف کرده اند!!

می گفت: این ذوق زده هم که اهل یکی از شهرهای غربی و دست برقضا خوش سابقه هم نیست  پا شده رفته به شهرستان و به برخی مدیران گفته ؛ برام درسطح شهر پرده تبریک نصب کنید! وگرنه  حسابتون با کرام الکاتبین است!

خط و نشان مسئول پیگیری حوزه ستادی «آقای خاص گیلان» (ازاین جهت آقای خاص که با چهره ای اصلاح طلب در دوران اصولگرایان خود را در دولت گذشته حفظ کرد ولی الان خود همه ی منفذ های اصولگرایان را داره می بنده) رو ببین ! واقعاً نوبرانه است! .میخای ببینی موضوع چیه ؟ یه سری به شهرستان شیعه و سنی نشین غرب  استان بزن تا ببینی! /آخه این همه افاده؟!

.

تمام عزل و نصب های استان توسط این ۳ نفر انجام میشه

10-300x233

می گفت:یکی از بزرگان معنوی گیلان اعتقاد دارند که تمام عزل و نصب های شتابزده گیلان که حالا به بخشدارا رسیده و با مصوبه ای انقریب به دهیاران هم میرسه!! توسط این سه نفر انجام میشه «استاندار اسبق گیلان- معاون سیاسی امنیتی اسبق – و فرمانداراسبق…. دوتاشون زلفی ندارند و یکی شون زلف نمایانی دارد . می گفت، سر تیم اینها کسیه که به هواخوری و گردش گری علاقه فراوان داره و….. متوجه شدی؟/ ضرورت شناسایی تونل های مخفی حامیان فتنه درگیلان توسط امت حزب الله!

.

این آقای فرماندار داره بد جوری گردو خاک می کنه ها !

71

یادته تو یکی از همین بسته ی  شنیده ها خبر توفیق زیارت  جنابعالی در طبقه پنجم استانداری رو یادآور شدیم و تازه کلی هم کیف کردیم؟!

یادته عرض کردم فرماندار شهرجنابعالی داره پا برحلقوم نازک رسانه ها میذاره و رسانه های شهر شما نای حرف زدن ندارن، دارن خفه میشن؟

یادته گفتی به دوستان بگو یه کمی صبرکنن!  فعلاً مسئولیت ما رسمیت پیدا نکرده ولی خانه ی خوش عطر و «مطبوع» ما بیانیه میده ؟!

آخه« اخوی جان ! داداش جان! »؛ ای که سالها نان و نمک و رفاقت جنابعالی ما را مدهوش خود کرده ، این آقای فرماندار شما!  هنوز هم پای خود رو از گلوی نازک اصحاب قلم برنداشته ها! این فرماندار داره بد جوری گرد و خاک می کنه ها!

این آقا دراین وا نفسا احوال « تحریم ها» داره دنبال« تولید زور و قلدوری» میگرده ها؟ داداشم ! اخه  از “خانه مطبوع” شما هیأت حسن نیتی،  گروه تجسسی، بیانیه ای ، حداقل یه چیزی بگید…

ببخشید، پس اینکه میگفتی پشت شان هستیم و روی«برادری» ما حساب کنین وآن همه …. چی شد ؟!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
محسن پور
من هم اعتقاد دارم که در زمینه معظلات فرهنگی در نواحی استان(جمع ناحیه)!!! تنها یک نفر هست که نقش اصلی رو بازی می کنه.اون مرد عمله!!! البته بود اونم در خوردن ساقه طلایی... بقیه فقط شعار میدن و به آینده امیدوارن!! چون پیروان این مکتب بر این باورند که همواره وتحت هرشرایطی "رشد مطلوبه "و "آینده درخشان"!! حتی اگر شعار"کس به کس نیه" بر زبان من محسن پور جاری باشه!!!
دیوونه
واقعا کس ب کس نیه با همین روند رشد مطلوب!! و آینده درخشانی!! خواهیم داشت خدا رحمت کنه فیلسوف انزلی چی رو...
دیوونه
وااای چه روزهای پرکاری داشت اون بازیگر اصلی و مرد عمل موحسسن پور جان وقتی انسانهایی (البته پوزش میطلبم از انسانها) تو راس کانون فرهنگی در دانشگاها میان از صبح چرت میزنن و روز پر کارشون اینه که جای افراد خاص مهر و امضاء بزنن و ... اوضاع استانمون میشه این وقتی ماجرای ملک و فرشته(حساب جریاندار) پیش میاد بعد یمدت طرف میره بالاتر... اوضاع استانمون میشه این و... و... و... خدا آ[رو عاقبت هممونو ختم به خیر کنه
دیوونه
وااای چه روزهای پرکاری داشت اون بازیگر اصلی و مرد عمل موحسسن پور جان وقتی انسانهایی (البته پوزش میطلبم از انسانها) تو راس کانون فرهنگی در دانشگاها میان از صبح چرت میزنن و روز پر کارشون اینه که جای افراد خاص مهر و امضاء بزنن و ... اوضاع استانمون میشه این وقتی ماجرای ملک و فرشته(حساب جریاندار) پیش میاد بعد یمدت طرف میره بالاتر... اوضاع استانمون میشه این و... و... و... خدا آخرو عاقبت هممونو ختم به خیر کنه
نقی معمولی
منم با افتخار به حامیان جنبش "چه طو چه طو ایسه" پیوستم.زنده باد فرهنگ با شعار "کس ب کس نیه"!! فدایی داری محسن پور...
قدسیان
زنده باد محسن پور "کس ب کس نیه"
صومعه سرا یی ها
موفق باشید .
بهبود
چرابگیرم نگیرم حرف می زنی وعده وعیدکذب درکنار مزارشهیدان تاخیابان پاستورتکلیف نماینده پرادعاباخون شهدااست ماراضی نیستیم ودرلیست ماهم هرگزقرارنخواهندگرفت.مردم ماآهگاهند
در حاشیه