رای دادگاه مالکیت سپیدرود مشخص شد/ نوین صاحب سپیدرود شد

پس از حرف و حدیث های فراوان بالاخره تکلیف تیم سپیدرود رشت تعیین شد و بدین ترتیب این تیم تحت مالکیت محمد نوین به کار خود ادامه خواهد داد.

رای دادگاه مالکیت سپیدرود مشخص شد/ نوین صاحب سپیدرود شد

به گزارش ۸دی، دادگاه تایید رای داوری مربوط به باشگاه سپیدرود امروز صادر شد و بدین ترتیب این تیم تحت مالکیت محمد نوین به کار خود ادامه خواهد داد تا بدین ترتیب تکلیف نماینده گیلانی ها در لیگ برتر مشخص شود.

در حالی که پیش از این در جدال مالکیتی تیم سپیدرود رشت، هیات داوری، رای به تحویل این باشگاه به میرشهاب مومنی و البته خریدار جدید این تیم یعنی محمد نوین داده بود، اعتراض جواد تن زاده اعلام نهایی این انتقال را عقب انداخت تا اینکه روز بیست و هفتم تیرماه دادگاه نهایی در این باره تشکیل شد و طرفین مستندات خود را ارائه دادند تا اینکه امروز تایید مستندات به پایان رسید و بدین ترتیب حقانیت میرشهاب مومنی و خریدار جدید سپیدرودی ها به ثبت رسید و از جواد تن زاده نیز خلع ید شد تا بدین ترتیب تیم سپیدرود تحت مالکیت محمد نوین با سرمربیگری خداداد عزیزی به کار خود ادامه دهد.

نایب رئیس هیات فوتبال استان گیلان و مالک سابق سپیدرودی ها یعنی میرشهاب مومنی با تایید این خبر گفت: در حالی که پیش از این در رای داوری عنوان شده بود تیم به من برگردد آقای تن زاده تودیع قرار کرده بودند و به این دلیل رای داوری متوقف شد تا به مستندات بیشتری در این باره پرداخته شود. زمان رسیدگی به این مستندات روز ۲۷ تیرماه بود و پس از آن نیز صبح امروز رسما نتیجه آن اعلام شد و بدین ترتیب دادگاه توقف را از رای داوری را برداشت و بدین ترتیب همان رای عنوان شده یعنی بازگشت تیم به مومنی و البته مالک جدید تایید شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه