مدیر عامل شرکت ترابری گیلان در گفتگو با 8دی:

عرضه لاستیک در رفع مشکلات کامیون داران محسوس نبوده است/ با غوغاگری کار درست نمی شود

مدیر عامل شرکت ترابری گیلان با اشاره به ارائه لاستیک، روغن و لوازم یدکی به کامیون داران، گفت: وزیر عنوان کرده یک سری لاستیک دارند تحویل می دهند اما این اقدام در رفع مشکلات کامیون داران محسوس نبوده است.

عرضه لاستیک در رفع مشکلات کامیون داران محسوس نبوده است/ با غوغاگری کار درست نمی شود

محمد همتی در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در مورد مطالبات کامیون داران، اظهار کرد: در آخرین جلسه ای که کامیون داران با کمیسیون امنیتی و رییس سازمان حمل و نقل داشتند قرار شد یک مقداری مشکلات کامیون داران حل شود.

وی ادامه داد: کامیون داران در این جلسه ۱۵ مورد خواسته داشتند بعضی از این خواسته ها را سازمان صنعت و معدن و تجارت مانند دادن لاستیک و روغن و لوازم یدکی که الان گران شده را باید بدهد.

مدیر عامل شرکت ترابری گیلان گفت: وزیر عنوان کرده یک سری لاستیک دارند تحویل می دهند اما این اقدام در رفع مشکلات کامیون داران محسوس نبوده است.

 

** اعتراض رانندگان از کمیسیون های شرکت های حمل و نقل

 

همتی با اشاره به اینکه بیشتر راننده ها در بحث کمیسیون های اضافه شرکت های حمل و نقل اعتراض داشتند، اضافه کرد: یک تصمیمی در این رابطه گرفتند و منطقی نیست نمی توان بخاطر برخی مسایل ثابت نشده بیایند و شرکت ها را ببندند چون این شرکت ها کارگر دارند و مشکلات خودشان را دارند.

مدیر عامل شرکت ترابری گیلان با تأکید بر اینکه کلا یک مقدار از آن حساسیت افت کرده است، گفت: در این مواقع یک مقدار ممکن است به مرور زمان مشکلاتشان را برطرف کنند اما مشکلات زیاد است.

 

** گران شدن نرخ بیمه رانندگان از دیگر محورهای اعتراضات کامیون داران

 

همتی گران شدن نرخ بیمه رانندگان از دیگر محور های اعتراضات کامیون داران برشمرد و اضافه کرد: یکی از این مشکلات همین بیمه است.

مدیر عامل شرکت ترابری گیلان با اشاره به اینکه عدم معرفی رانندگی به عنوان یکی از مشاغل سخت از دیگر موارد اعتراض کامیون داران بود، تصریح کرد: وزیر هم فکر کنم به مجلس اعلام کرده است که این را هم تصویب کنند.

 

** با غوغاگری کار درست نمی شود

 

وی در پاسخ به این سؤال که راه حل رسیدن به مطالبات پیگیری قانونی است یا حاشیه سازی؟! اضافه کرد: با غوغاگری کار درست نمی شود.

مدیر عامل شرکت ترابری گیلان با بیان اینکه همیشه باید با یک منطق درست کار را انجام داد، اظهار کرد: کار باید اصولی انجام شود و مشکلات را از طریق راه صحیح باید برطرف کرد جلوی کار ماشین ها را گرفتن درست نیست کار صحیح پیگیری قانونی آن است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه