رضا صادقی با ارکستر جدید در برج میلاد روی صحنه رفت

تازه‌ترین کنسرت رضا صادقی با ارکستری جدید شامگاه چهارشنبه ۲۷ تیر طی دو سانس در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد.

رضا صادقی با ارکستر جدید در برج میلاد روی صحنه رفت

به گزارش ۸دی،رضا صادقی که پس از موفقیت‌های آلبوم «یعنی درد» در حال برگزاری تور کنسرت‌های خود در شهرهای مختلف کشور است، شامگاه گذشته با ارکستری جدید به رهبری و تنظیم خود در مرکز همایش های برج میلاد تهران روی صحنه رفت و دیداری دوباره با هواداران خود در پایتخت داشت.

رضا صادقی کنسرت خود را با قطعه پرانرژی «احساس رویایی» آغاز کرد و پس از اجرای این قطعه ضمن خوشامدگویی به هواداران، گفت: “خیلی خوشحالم که امشب در کنار شما عزیزان هستم، من همیشه گفتم که هر صحنه و هر اجرا برای من به مانند روز اولی است که روی صحنه آمدم به دلیل اینکه در هر اجرا تمام لحظاتی که در کنار احساس شما کارآموزی کردم را درس پس می دهم و امیدوارم که نمره قبولی از شما عزیزان بگیرم. به هر حال در این شرایط اقتصادی کشور شما منتی بر سر موسیقی این مملکت گذاشتید.”

صادقی همچنین طبق رسم همیشگی اجراهایش، از شهدا، جانبازان، پدر و مادرها و نیز از هنرمندانی چون ناصر عبدالهی و مرتضی پاشایی یاد کرد و از حاضرین خواست که ایتساده این عزیزان را تشویق کنند.

در ادامه این کنسرت قطعات حال بارون، دلخوشی ساده، همه اون روزا، منو یادت و دیوونه خونه اجرا شدند.

پس از اجرای قطعه دیوونه خونه، صادقی گفت: «در ایام عید نوروز که سعادت داشتم در ویژه برنامه تحویل سال شبکه یک خدمت مردم بودم، یک پسر خیلی با عشق به نام «الیاس» دنیایش را برای همه ما تعریف کرد و اعلام کرد همیشه دوست داشت که من را بابا صدا بزند. از آن لحظه به بعد این پسر جوان پسر من شد و او امشب اینجاست. سپس صادقی در ابتدا قسمتی از قطعه «نفس» را با همراهی این جوان هوادار اجرا کرد و سپس این قطعه را به صورت کامل و با همراهی ارکستر خود اجرا کرد.

صادقی در ادامه کنسرت قطعات یعنی درد، گمونم، وایسا دنیا، آشنا (تو با منی)، بغض ترانه، مشکی، عاشقتم، عاشقیت، من دوست دارم، ادعا و رفیق قدیمی را اجرا کرد و شبی به یادماندنی را برای هوادارانش رقم زد.

در هنگام اجرای قطعات منو یادت، نفس، گمونم، عاشقتم و من دوست دارم موزیک ویدئو این قطعات نیز برای هواداران پخش شد. همچنین در هنگام اجرای قطعه من دوست دارم، صادقی از هواداران درخواست کرد تا با روشن کردن نور تلفن های همراه خود سالن را ستاره باران کنند.

رامین زوار -درامز، سهراب بنیادی -ویولن، مجید قدیانی -کیبورد، مجتبی ابوالقاسم پور -کیبورد، مجتبی شکاری -گیتار باس، نگین پارسا -گیتار الکتریک، فاضل پیش -گیتار الکتریک و نایلون، حامد همتی -پرکاشن، مژگان ابوالفتحی -پرکاشن، مرسل وطنی -ساکسوفون، آرین قیاصی -ساکسوفون، رضا آذرنجات -ترومپت، علیرضا میرآقا -ترومپت و رامین براتی -ترومبن، ژاله طوسی -ویولن سل، غزال آخوندزاده -پیانو و فرنوش باقری -عود اعضای ارکستر رضا صادقی را در این کنسرت تشکیل دادند.

شاهین صمدپور، پیمان حسینی، بابک بابایی، شهراد امیدوار، علی ضیا و کیانوش شهنازی از جمله مهمانان سانس اول این کنسرت بودند.

منبع: نوا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه