مسئول کمیته خادمین شهدای سپاه قدس گیلان در مطرح کرد:

ثبت نام از خادمین شهدا برای عملیاتی شدن پروژه راهیان نور شهدای گیلان در اهواز

مسئول کمیته خادمین شهدای سپاه قدس گیلان، گفت: برای عملیاتی شدن پروژه راهیان نور شهدای گیلان، آندسته از خادمین شهدایی که تمایل دارند حضور داشته باشند با کمیته خادمین شهدای استان گیلان تماس بگیرند.

ثبت نام از خادمین شهدا برای عملیاتی شدن پروژه راهیان نور شهدای گیلان در اهواز

محمدعلی ستیزه در گفتگو با خبرنگار ۸دی با اشاره به اینکه سرزمین کربلا قبل از ورود امام حسین(ع) یک سرزمین معمولی بوده، افزود: آن سرزمین به واسطه حضور امام حسین(ع) و یارانش قداست پیدا کرده و مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس ما نیز به واسطه خون شهدا متبرک شده است. 
وی با تاکید بر اینکه خادمین شهدا، توسط خودِ شهدا گلچین و دعوت می شوند یادآور شد: در حقیقت دعوت شما به این مناطق هدیه‌ای است از سوی شهدا و فرصتی به شما داده شده تا تحولی در زندگی‌تان به وجود آید و از آن استفاده کنید. 

مسئول کمیته خادمین شهدای سپاه قدس گیلان ادامه داد: جهت عملیاتی شدن پروژه راهیان نور شهدای گیلان، آندسته از خادمین شهدایی که تمایل دارند حضور داشته باشند و قدر و سهمی از سر سفره ایی که شهدا پهن کرده اند بدست بیاورند با کمیته خادمین شهدای استان گیلان تماس حاصل بفرمایند.
وی علت حضور را کلیه کارهایی بنایی، از قبیلبرق، لوله کشی، دیوار چینی و… عنوان کرد و گفت: مدت دوره ۱۰ روز و مکان حضور؛ اردوگاه راهیان نور شهدای گیلان شهید حبیب اللهی اهواز است.
ستیزه خاطر نشان کرد: جهت هماهنگی با شماره ۳۳۱۴۲۰۸۲-۰۱۳ تماس حاصل فرمائید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه