ثبت‌نام ۹۶ درصد مردم گیلان در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها

معاون برنامه‌ریزی استاندار گیلان گفت: ۹۶ درصد مردم گیلان در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها ثبت نام کردند و چهار درصد انصراف دادند.

ثبت‌نام ۹۶ درصد مردم گیلان در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از فارس، محمدحسین اصغریان با اشاره به ثبت‌نام افراد ثبت‌نام شده در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها اظهار کرد: در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها ۹۶ درصد مردم گیلان ثبت‌نام کردند و چهار درصد انصراف دادند.

وی درباره اصلاح ثبت‌نام یارانه‌ها تصریح کرد: برای اصلاح و تغییرات خانوار در ثبت‌نام یارانه‌ها تا ۱۵ روز آینده مهلت اعلام می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار گیلان با اشاره به افزایش نرخ حامل‌های انرژی و کالای مصرفی مردم گفت: با ابلاغ قیمت حامل‌های انرژی اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها کلید خورد.

وی با بیان اینکه حدود ۱۵ نوع کالا در سبد خانوار مردم افزایش قیمت پیدا نکرده است، خاطرنشان کرد: نرخ این کالا تا اول تابستان امسال ثابت است و نرخ جدید کالا پس از آن به مردم اعلام می‌شود.

اصغریان یادآور شد: براساس مصوبه ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها تا اول تیر ۱۳۹۳ هیچ‌گونه افزایشی در کالای پرمصرف در سبد خانوار از جمله قند، شکر، آرد، روغن، برنج، گندم، نان، گوشت مرغ، گوشت قرمز، نهاده‌های خوراک دام و طیور مانند جو، ذرت و کنجاله سویا، کودهای فسفاته و ازته صورت نمی‌گیرد.

به گفته وی، نیروهای نظارتی حداکثر توان خود را در راستای حفظ آرامش بازار و جلوگیری از افزایش‌های غیرقانونی کالا و خدمات به‌کار گرفته‌اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه