شهرداران اجازه نصب پرده تبریک در خیابان‌ها را به کسی ندهند

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه خانواده‌ها باید به اصل خویش برگردند، گفت: باید از خانواده فرهنگ‌سازی را شروع کنیم تا این فرهنگ در تمام قسمت‌های جامعه نهادینه شود.

شهرداران اجازه نصب پرده تبریک در خیابان‌ها را به کسی ندهند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از واران نیوز، غلام‌‌حسین رجبی در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان، اظهار کرد: تلاش همه مسئولان باید برای غنی کردن فرهنگ ناب محمدی(ص) باشد.
وی با بیان اینکه بحث فرهنگ، بحث بسیار مهمی است، افزود: دشمن هر کار می‌خواهد انجام دهد از راه فرهنگ وارد می‌شود و مزاج انسان‌ها را از راه فرهنگ می‌سنجد.
فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه در خانواده‌ها باید به اصل خویش برگردیم، گفت: باید از خانواده فرهنگ‌سازی را شروع کنیم تا این فرهنگ در تمام قسمت‌های جامعه نهادینه شود.
رجبی با اشاره به اینکه نمی‌توانیم در تمام قسمت‌ها با استکبار با وجود تکنولوژی که دارد مبارزه کنیم، تصریح کرد: ممکن است ناتو فرهنگی آنها را کاهش دهیم اما ریشه کن نمی‌توانیم کنیم.
وی با بیان اینکه ماهواره فقط قسمت بد ندارد و می‌شود از شبکه‌های درست آن استفاده مثبت نمود، خاطرنشان کرد:  قسمت اصلی ماهواره منفی است و فرهنگی باید نهادینه شود که خانواده‌ها از کانال‌های بد ماهواره استفاده نکنند و فقط از جنبه مثبت ماهواره استفاده نمایند.
فرماندار صومعه‌سرا تاکید کرد: شهرداران باید تمامی بنرها و پرده‌های نصب شده در خیابان‌های شهرستان را جمع‌آوری نمایند و اجازه نصب پرده در خیابان‌ها را به کسی ندهند.
رجبی اظهار کرد: افرادی که در کشور مدارج علمی را کسب کرده‌اند و نخبه کشوری هستند جایز به نصب پرده و بنر هستند.
وی با بیان اینکه رسانه نقش بسیار مهمی در ایجاد فرهنگ درست دارند، افزود: رسانه‌ها باید به صداقت قلم بزند و واقعیت‌ها را درست به مردم بگویند و قانون‌مداری را پررنگ کنند.
فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه اجرای قانون وظیفه همه است، گفت: اگر افراد توانستند اجرای قانون را پررنگ و با قوت اجرایی کنند شهرستان خوبی خواهیم داشت.
رجبی با اشاره به اینکه  همه باید پایبند به قانون باشند،  تصریح کرد: اجرای قانون برای کسانی که می‌خواهند از راه دیگری به مقصد خود برسند ضرر دارد و وظیفه ما این است که راه را بر روی آنها ببندیم.
وی با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم که خیرمان در جامعه به همدیگر برسد و الا شر را به اندازه کافی شیطان و دشمن به ما می‌رساند، خاطرنشان کرد: باید مانع شر بشویم و ترویج خیر کنیم وخیرخواهانه عمل کنیم.
فرماندار صومعه‌سرا تاکید کرد: مودت، صمیمیت، برادری را رسانه‌ها پررنگ کنند و بگویند در شهرستان همه در کنار هم برای خدمت به مردم آماده هستند که کار کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه