ضیاءالدین دری در بیمارستان بستری شد

ضیاء الدین دری، نویسنده، تهیه کننده و کارگردان برای دریافت کبد در بیمارستان پیوند اعضای ابوعلی سینا بستری شد.

ضیاءالدین دری در بیمارستان بستری شد

به گزارش هشت دی،تهیه کننده مجموعه های تلویزیونی «کمند خاطرات»، «کیف انگلیسی» و «کلاه پهلوی» به خاطر نارساییکبد در بیمارستان پیوند اعضای ابوعلی سینابستری شد.

به گزارش مهر، در این خصوص رضوی، همسر این کارگردان و تهیه کننده گفت: وضعیت عمومی همسرم تحت نظر پزشکان بیمارستان پیوند اعضای ابوعلی سینا و اکنون ایشان در بخش آی سی یو (مراقبت های ویژه) بستری است تا به محض دریافت کبد همگروه خونی برای پیوند آماده شود.

وی اعلام کرد: ضیاء الدین دری ۱۰ ماه تحت نظر بوده و به وسیله دارو تحت درمان قرار داشت که دیگر دارو جوابگوی نارسایی کبد وی نبود لذا به توصیه پزشک معالج عنوان شد باید پیوند کبد شود، لذا از آنجاکه توصیه شد برای پیوند کبد، شیراز بهترین جاست،ایشان را به این شهر و بیمارستان پیوند اعضا منتقل کردیم.

رضوی در عین حال عنوان کرد: مراحل درمانی از تهران شروع شد و پس از آن ضیاءالدین دری برای دریافت کبد به شیراز آورده شد.

سید ضیاءالدین دری، کارگردان، تهیه‌کننده و نویسنده فعالیت هنری خود را از تلویزیون شروع کرد؛ سریال‌های «کمند خاطرات»، «کیف انگلیسی» و «کلاه پهلوی» از جمله آثار او به شمار می‌رود که طی سال‌های گذشته از شبکه‌های مختلف تلویزیون پخش شده‌اند.

دری هم اکنون سریال «سردار سنجرخان» محصول مشترک معاونت امور استان‌ها وصداوسیمای کردستان را دردست نگارش و آماده تولید دارد.

منبع: مشرق

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه