دستگیری عامل انتشار ویدئوهای مبتذل در فضای مجازی

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان گیلان از شناسایی و دستگیری عامل انتشار ویدئوهای مبتذل در فضای مجازی خبر داد.

دستگیری عامل انتشار ویدئوهای مبتذل در فضای مجازی

به گزارش ۸دی نیوز، سرهنگ محمدخانی رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان گیلان در تشریح این خبر گفت: در راستای مقابله با جرایم علیه عفت و اخلاق عمومی، کارشناسان تیم رصد این پلیس وبلاگی را در فضای مجازی شناسایی کردند که گرداننده آن اقدام به انتشار ویدئوهای مبتذل می نمود.

 سرهنگ محمدخانی افزود: با پی جویی های فنی و پلیسی کارآگاهان پلیس فتا موفق شدند عامل انتشار ویدئوهای مبتذل را که فردی ۲۲ ساله، اهل و ساکن رشت بود را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی وی را دستگیر نمایند.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات گیلان اظهار داشت : با توجه به ادله دیجیتال کشف شده در بازرسی از منزل متهم ، وی صراحتاً به بزه انتسابی خود اعتراف و با تشکیل پرونده به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت معرفی شد.

 سرهنگ محمد خانی در این راستا به آن دسته از افرادی که در پوشش فضای مجازی عفت و اخلاق عمومی جامعه را هدف گرفته اند هشدار داده و افزود : پلیس فتا در برخورد با جرایم علیه عفت و اخلاق عمومی بسیار مصمم و جدی است.

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان گیلان در پایان از جوانان فهیم و ارزشمند گیلانی خواست ، در صورت اطلاع از فعالیت سایت های اینترنتی غیر اخلاقی در فضای مجازی ، مراتب را از طریق نشانی اینترنتی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir یا ایمیل Gfata@police.ir گزارش نمایند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه