شهروندان خوش حساب از شهرداری تالش تخفیف می گیرند

شهردار تالش گفت: شهروندان خوش حساب که با پرداخت عوارض نوسازی در مهلت قانونی شهرداری را یاری می کنند، از ۱۰ درصد تخفیف در مبلغ آن بهره مند می شوند.

شهروندان خوش حساب از شهرداری تالش تخفیف می گیرند

به گزارش هشت دی،رامین باباپور عصر پنجشنبه  افزود: عوارض نوسازی به عنوان درآمد پایدار شهرداری، برابر قانون در امور عمرانی و زیرساخت ها هزینه می شود و پرداخت به موقع آن از سوی شهروندان، توان شهرداری ها را در اجرای طرح های عمرانی افزایش می دهد.
وی اظهار کرد: درآمد حاصل از نوسازی هر محله برای عمران همان محله هزینه می شود اما با رکود مسکن و کاهش چشمگیر درآمد شهرداری ها از محل صدور پروانه های ساختمانی، میزان مشارکت شهروندان در پرداخت عوارض نوسازی کاهش یافته است.
باباپور بیان کرد: در دهه فجر سال گذشته ۲۰ شهروند خوش حساب در پرداخت عوارض سالانه نوسازی، تشویق شده بودند و امسال نیز شهروندان خوش حساب را در مناسبت های مختلف با هدایایی تجلیل خواهیم کرد.
شهردار تالش از شهروندان خواست همه روزه به جز ایام تعطیل با مراجعه به واحد درآمد شهرداری، هزینه عوارض خود را پرداخت و از تخفیف ویژه استفاده کنند.
شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد و مرکز آن، بیش از ۵۴ هزار نفر سکنه دارد.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه