بانوی معلول گیلانی که خالق اثرهای زیبای هنری می باشد + تصاویر

میترا فرازنده با وجود مشکلات و بیماری های جسمی هنوز هم به زندگی امیدوار است و با خلق نقاشی های بسیار زیبا نشان می دهد که می توان همچنان عاشق زندگی بود.

بانوی معلول گیلانی که خالق اثرهای زیبای هنری می باشد + تصاویر

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از مریان خبر، خانم میترا فرازنده ۳۷ ساله متولد منطقه اسالم شهرستان تالش است که با وجود معلولیت های جسمی بدون اینکه حتی کوچکترین آموزشی هم دیده باشد با امید به زندگی و ذوق ذاتی اش به هنر، خالق نقاشی هایی شده که هر انسان سالمی برای کشیدن آن نیازمند به ماه ها آموزش و تمرین است.

شکل ظاهری میترا تنها بخشی از مشکلات این بانوی اسالمی است چرا که وجود ۸ سنگ در کلیه او که باعث شده تا خونریزی کلیه داشته باشد، داشتن مشکل آستیگمات که نوعی بیماری چشمی است، نرمی استخوان که موجب می شود تا با کوچکترین ضربه بشکند تنها گوشه ای از نارسایی های او در زندگی است.

اما برای او زندگی تنها به مفهوم زنده بودن نیست بلکه معنایی است که در آن امید را می توان یافت و اینکه چگونه با تلاش و پشتکارش مشکلات پیش رو را به سخره گرفته تا هر کسی که او را می شناسد در برابر روح بزرگش سر تعظیم فرود آورد.

1

.5

7

2

4

11

9

3

برگزاری نمایشگاه نقاشی های میترا که توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش انجام شد و مصادف با سالروز تولد بزرگ بانوی عالم بشریت حضرت فاطمه الزهرا (س) و روز زن بود، تنها گوشه ای از توانایی های اوست و با شناختن میترا حقیقتا می توان دریافت که چرا در اسلام بزرگترین گناه ناامیدی است!؟

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه