۳ نوجوان در سواحل لنگرود غرق شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان‌ گفت:‌ ۳ نوجوان امروز در سواحل چاف و چمخاله لنگرود غرق شدند.

۳ نوجوان در سواحل لنگرود غرق شدند

به گزارش ۸دی،مهدی ولی‌پور در گفت‌وگویی اظهار داشت:‌ حوالی چهار صبح امروز در منطقه‌ای از ساحل چاف و چمخاله شهرستان لنگرود سه نوجوان بومی به علت بی‌احتیاطی هنگام شنا دچار حادثه شده و غرق شده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان عنوان کرد:‌ پس از وقوع این حادثه که اوایل صبح امروز در سواحل چاف و چمخاله شهرستان لنگرود به وقوع پیوست نیروهای جمعیت هلال احمر پس از دریافت گزارش حادثه سریعاً به محل مورد نظر اعزام شدند.

ولی‌پور با بیان اینکه این سه نوجوان به همراه خانواده خود در محل حضور داشتند افزود: جسد ‌یکی از این سه نفر با تلاش نیروهای جمعیت هلال احمر از دریا به ساحل منتقل شد اما از سرنوشت دو نوجوان دیگر این حادثه اطلاعی در دست نیست.

وی از ادامه عملیات جست‌وجو توسط نیروهای جمعیت هلال احمر خبر داد و بیان داشت:‌ در حال حاضر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر در منطقه مورد نظر حاضر هستند و عملیات جست‌وجوی پیکر دو نوجوان دیگر توسط آن‌ها ادامه دارد.

مدیرعامل هلال احمر گیلان در مورد اینکه چرا این افراد در آن ساعت از روز اقدام به شنا کرده‌اند خاطرنشان کرد:‌ اقدام خطرناک این افراد با وجود اینکه با خانواده خود ‌نیز در منطقه حضور داشتند مسئله‌ای است که هنوز برای ما بدون پاسخ مانده‌ است.

ولی‌پور در پاسخ به این سئوال که آیا این اتفاق در داخل طرح‌های سالم‌سازی رخ داده یا خیر گفت:‌ اصولاً در آن ساعت از روز طرح‌های سالم‌سازی هنوز فعالیت روزانه خود را آغاز نکرده‌اند و این افراد بدون در نظر گرفتن ایمنی لازم به این عمل خطرناک دست زدند.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه