نماینده مردم رشت در مجلس:

“جهانگیری” ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری به گیلان وعده داده است

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: تخصیص ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبارات در حوزه گردشگری از سوی معاون اول رئیس جمهور به استان گیلان وعده داده شده است.

“جهانگیری” ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری به گیلان وعده داده است

به گزارش ۸دی، محمدصادق حسنی صبح امروز در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان رشت با اشاره به اینکه هدف از پرداخت تسهیلات اشتغالزایی کمک به افزایش اشتغال است اظهار داشت: منابع این تسهیلات با تلاش و همت گسترده دولت و مجلس تامین شده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هدف عمده پرداخت این تسهیلات رونق و توسعه روستایی است تصریح کرد: کمک به روستاییان و جلوگیری از حاشیه‌نشینی هدف مهم مجلس شورای اسلامی در پرداخت این تسهیلات است.

عضو فراکسیون امید مجلس با تاکید بر اینکه در حال حاضر با اقدامات صورت گرفته کمی از اهداف مد نظر در پرداخت این تسهیلات فاصله گرفته شده است افزود: توسعه روستایی و ایجاد رفاه برای کشاورزان و روستاییان از اهداف مهم پرداخت این تسهیلات است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به اینکه بانک‌ها می‌توانند در روند پرداخت این تسهیلات دوستانه‌تر برخورد کنند گفت: بخشنامه‌ها و آیین‌نامه‌ها باید در بانک‌ها رعایت شود اما این قوانین می‌تواند با شرایط و روند مناسب‌تری در خصوص این تسهیلات رعایت شود.

حسنی با بیان اینکه منابع پرداخت این تسهیلات از بانک‌ها نیست و این منابع به منظور رونق روستایی و اشتغال تخصیص یافته است تاکید کرد: بانک‌ها اقدامات سلیقه‌ای و قوانین سفت و سخت را برای این منابع لحاظ نکنند و هدف پرداخت این تسهیلات را کمک به روستاییان بدانند.

وی با تاکید بر اینکه تخصیص ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبارات در حوزه گردشگری از سوی معاون اول رئیس جمهور به استان گیلان وعده داده شده است بیان کرد: با جذب اعتبارات سهمیه استان در حوزه اشتغالزایی این اعتبار به حوزه گردشگری گیلان تخصیص می‌یابد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه روند آمار پرداخت تسهیلات اشتغالزایی استان گیلان در مسیر  رضایت‌بخش در حال حرکت است تاکید کرد: برای جذب اعتبارات اشتغالزایی جدید در حوزه گردشگری نیازمند تلاش و اقدامات اثرگذار هستیم.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه