در دانشگاه شریف؛

ثبت نام مسابقه کد نویسی مبهم آغاز شد

مسابقه کد نویسی مبهم (Spaghetti contest) در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

ثبت نام مسابقه کد نویسی مبهم آغاز شد

به گزارش هشت دی،مسابقه کد نویسی مبهم (Spaghetti contest)  در باشگاه کسب و کار دانش بنیان  دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

در این مسابقات هر تیم برای شرکت در رویداد باید به ناخوانا‌ترین شکل ممکن، برنامه‌ای به زبان C++ بنویسد که با هر بار اجرا شدن، رشت‌های معین به طول حداقل یک و حداکثر سه کاراکتر را روی صفحه نمایش چاپ کند.

لازم به ذکر است  این رشته باید همواره ثابت باشد، اینکه در هر بار اجرا رشته‌ای متفاوت چاپ کند، و یا اینکه با انتقال به کامپیوتری دیگر، خروجی متفاوتی  داشته باشد .

مزایای شرکت در مسابقات برای نویسان ۱. یادگیری (بررسی کد‌های مختلف، نوشتن کد جدید و ارتباط مستمر با تیم داوری، باعث افزایش سطح علمی و مهارت افراد می‌شود.) ۲. تمرین (ارسال کد‌ها مبهم برای تیم داوری، مشاوره و گرفتن تایید فرصتی را برای محک زدن توانایی افراد فراهم می‌آورد.) ۳. رقابت (آزمون انتخابی و آزمون نهایی محل اصلی رقابت بین افراد برتر هستند و نشان‌دهنده مهارت افراد در برنامه‌نویسی می‌باشند.) ۴. استخدام در شرکت‌های معتبر(پس از برگزاری مسابقات، برای تیم‌های برتر امکان استخدام در شرکت‌های معتبر فعال در حوزه فناوری اطلاعات که از برگزاری این رویداد حمایت کرده اند وجود دارد) است.

همچنین مهلت ثبت نام  تا ۲۵ مرداد ماه است و مسابقه ۷ شهریور ماه ۹۷ برگزار می‌شود.  علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت http://spaghetticontest.ir مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه