ادامه بلاتکلیفی در رشت؛

از صدور کارت بازی بازیکنان سپیدرود عزیزی تا خودداری هیأت فوتبال گیلان از ثبت قرارداد با بازیکنان نظرمحمدی

سرپرست تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: درحالی‌که بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم فوتبال سپیدرود رشت برای ثبت قرارداد بازیکنان به هیأت فوتبال گیلان مراجعه کردند، با دست‌خالی از این هیات بازگشتند.

از صدور کارت بازی بازیکنان سپیدرود عزیزی تا خودداری هیأت فوتبال گیلان از ثبت قرارداد با بازیکنان نظرمحمدی

به گزارش ۸دی، قاسم عزیزی با اشاره به عدم ثبت قرارداد بازیکنان سپیدرود رشت توسط هیات فوتبال استان گیلان اظهار کرد: تعداد ۲۷ نفر از اعضای کادر فنی و بازیکنان سپیدرود رشت برای ثبت قرارداد به هیأت فوتبال گیلان مراجعه کردند که در اقدامی غیرقانونی، هیات فوتبال استان گیلان از ثبت قرارداد سپیدرودی‌ها خودداری کرد.

وی با اشاره به عدم حضور رئیس هیأت فوتبال استان گیلان در دفتر خود گفت: هنگامی‌که برای ثبت قرارداد به هیأت فوتبال گیلان مراجعه کردیم ایشان در هیات حضور نداشتند و گویا هم‌زمان از خروجی دیگر محل هیأت فوتبال خارج شدند.

سرپرست سپیدرود رشت با اشاره به اینکه از رئیس هیأت فوتبال به‌شدت دلخور است بیان کرد: از دوست قدیمی خودم بسیار دلگیر هستم، ایشان در اقدامی غیرقانونی دستور به عدم ثبت قرارداد اعضای تیم فوتبال سپیدرود رشت داده است و این در حالی است که طبق رأی دادگاه، جواد تن زاده مالک باشگاه سپیدرود رشت است.

عزیزی در پایان با اشاره به اینکه سپیدرود آماده حضور در لیگ برتر است تصریح کرد: تمرینات تیم فوتبال سپیدرود رشت هرروز صبح و عصر زیر نظر علی نظرمحمدی و دستیاران وی برگزار می‌شود و بازیکنان در حال سپری کردن تمرینات بدن‌سازی هستند.

صدور کارت بازی بازیکنان سپیدرود
در عین حال هم‌زمان با کش‌وقوس‌های مالکیتی باشگاه سپیدرود، صبح امروز سازمان لیگ اقدام به صدور کارت اعضای تیم سپیدرود تحت مدیریت محمد نوین کرد.

بدین ترتیب درحالی‌که جواد تن زاده مدعی مالکیت باشگاه سپیدرود رشت است، کارت بازی تمامی بازیکنان سپیدرود که قراردادشان در هیأت فوتبال گیلان ثبت‌شده و همچنین اعضای کادر فنی این تیم توسط سازمان لیگ صادر شد.

شاگردان خداداد عزیزی در آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از آغاز لیگ برتر، عصر امروز در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی به مصاف نساجی قائم‌شهر می‌روند، این تیم در نخستین بازی خود در رقابت‌های لیگ برتر، پنجشنبه چهارم مردادماه به مصاف سایپا در تهران می‌رود.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه