پای حامی بابک زنجانی به پرسپولیس باز شد + تصاویر

علی اصغر مونسان، مدیرعامل منطقه آزاد کیش که همکاری گسترده‌ای با بابک زنجانی در این جزیره داشته، به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس انتخاب شد.

پای حامی بابک زنجانی به پرسپولیس باز شد + تصاویر

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از صراط، اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس امروز مشخص شدند و بر این اساس، محمد زادمهر، حمید رضا سیاسی، مصطفی سلیمی، علی اصغر مونسان، حسین کاظم پور، مهدی خواجه‌وند و حمید استیلی به عنوان اعضای هیات مدیره انتخاب خواهند شد.

در بین این اعضا، نام یک نفر بیش از سایرین جلب نظر می کند. علی اصغر مونسان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش فردی است که بی سر و صدا و به صورت ناگهانی سر از هیات مدیره پرسپولیس درآورده است.

در ماه های اخیر بعد از انتصاب مونسان مدیرعاملی منطقه آزاد کیش، حاشیه های فراوانی پیرامون اقدامات او ایجاد شده است.

مهم ترین ابهام و موضوع انتقادآمیز در خصوص مونسان، ارتباط او با باک زنجانی، بدهکار نفتی، باشگاه دار و میلیاردر مشهور زندانی است.

بابک زنجانی در مدت کوتاه مدیریت مونسان در کیش، رابطه خوبی با سازمان منطقه آزاد برقرار کرد و همکاری گسترده ای میان آنها شکل گرفت.

بابک زنجانی آبان ماه، برای افتتاح هتل سورینت مریم به جزیره کیش سفر و مونسان را در بازدید از برخی پروژه های خود در این جزیره همراهی کرد.

در مراسم افتتاح هتل سورینت مریم، مونسان در اظهاراتی خطاب به بابک زنجانی گفت: “امیدوارم فقط به این پروژه ها بسنده نکنید و وارد پروژه های بزرگتری هم در جزیره کیش شوید و کیش به همت شما و سایر سرمایه گذاران بخش خصوصی  به اولویت اول گردشگری و به عنوان قطب توریستی مطرح شود.”

نام مونسان پیش از انتصاب به عنوان مدیرعامل منطقه آزاد کیش، به عنوان یکی از مدیران ارشد شهرداری تهران، در طرح‌های عمرانی و فرهنگی به گوش رسیده بود. سمت او در شهرداری تهران “مدیر عاملی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران” بوده است.

گفتنی است علاوه بر مونسان، مصطفی سلیمی دیگر عضو منتخب هیات مدیره نیز شهردار منطقه ۲۱ است و جمع مدیرانی که سابقه همکاری با قالی‌باف را داشته‌اند، در پرسپولیس کامل کرده است.

علی اصغر مونسان و بابک زنجانی در افتتاحیه هتل سورینت مریم:

96393_735

96392_572

علی اصغر مونسان و بابک زنجانی در حال بازدید از پروژه های زنجانی در کیش:

96394_814 96397_902 96398_484 96399_884

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه