هیئت مدیره باشگاه شهرداری رشت سیاسی و غیرورزشی است

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به وضعیت ورزشی شهرداری رشت، گفت: هیئت مدیره باشگاه شهرداری رشت سیاسی و غیرورزشی است و باید اصلاح شود.

هیئت مدیره باشگاه شهرداری رشت سیاسی و غیرورزشی است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از تسنیم، محمود باقری خطیبانی در بیست و هشتمین نشست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی رشت با بیان اینکه باید وضعیت سالن ها و مجتمع های ورزشی شهرداری رشت ساماندهی شود، اظهار کرد: شهرداری و شورای رشت در حوزه فرهنگی و ورزشی شهروندان رشت مسئول هستند.

وی با بیان اینکه در تعیین شهریه باشگاه شهرداری رشت باید وضعیت درآمدی مردم لحاظ شود، افزود: زیان دهی مجموعه های ورزشی رشت قابل قبول نبوده و این روند اصلاح شد.

عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه بسیاری از مربیان مجموعه های ورزشی شهرداری رشت از کارکنان خود این مجموعه هستند، گفت: مربیان ورزشی کارمند شهرداری در ساعات اضافه کاری و اداری حق حضور در باشگاه های ورزشی به عنوان مربی حق الزحمه ای را ندارد.

باقری خطیبانی با تصریح بر اینکه نمی توان در مورد دریافت پاداش، حقوق و اضافه کاری کارمند شهرداری که مربی ورزشی است و در ساعات اداری با سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قرارداد مربیگری دارد، سکوت کرد:سازمان فرهنگی و ورزشی در این حوزه فعال شود.

وی با بیان اینکه سازمان فرهنگی و ورشی و باشگاه ها و مجموعه های زیرمجموعه آن متعلق به همه شهروندان و به ویژه قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی است، گفت: قهرمانان ورزش رشت و گیلان برای فعالیت در مجموعه ورزشی شهرداری رشت دعوت شوند.

عضو شورای شهر رشت با اشاره به وضعیت ورزشی شهرداری رشت، گفت: هیئت مدیره باشگاه شهرداری رشت سیاسی و غیرورزشی است که باید این روند اصلاح شود.

باقری خطیبانی با تأکید بر فعالیت شورا در حدود قانون، خاطرنشان کرد: برنامه های فرهنگی و ورزشی رشت با اولویت های فرهنگی و فراگیر بررسی می شود.

وی با اشاره به ضرورت تقویت فعالیت های ورزش همگانی در مجموعه شهرداری رشت، افزود: ورزش همگانی ضامن سلامت شهروندان رشت است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
جلالی
اقای باقری ظاهرا جنابعالی شورا را با ورزشگاه اشتباه گرفته اید.شورا محل تضارب افکار است نه میدان مشت ولگد.شما دقیقا همان راهی را طی میکنید که رفیق دوره سابق شورای شهر طی کرد ودیدید که اخر کارش به کجا کشید و [...] .
در حاشیه