رئیس اداره تأمین اجتماعی رودسر:

۴۰ درصد از جمعیت رودسر زیرپوشش تأمین اجتماعی است

رئیس اداره تأمین اجتماعی رودسر گفت:۳۲ هزار و ۹۵۲ نفر معادل بیش از ۴۰ درصد جمعیت رودسر زیرپوشش تأمین اجتماعی است.

۴۰ درصد از جمعیت رودسر زیرپوشش تأمین اجتماعی است

به گزارش هشت دی، نصرت‌الله پورقربان شامگاه سه‌شنبه  در رودسر با اشاره به جمعیت ۸۲ هزارنفری رودسر و حومه اظهار کرد: ۳۲ هزار و ۹۵۲ نفر  معادل بیش از ۴۰ درصد از جمعیت رودسر زیرپوشش تأمین اجتماعی بوده و از کلیه امکانات این سازمان همانند دفترچه درمانی و کمک‌های کوتاه‌مدت استفاده می‌کنند.

وی تعداد بیمه‌شدگان اصلی و تبعی تأمین اجتماعی را ۲۶ هزار و ۲۷۴ نفر در قالب بیمه‌شدگان اجباری، حرف و مشاغل آزاد، بیمه اختیاری، بیمه رانندگان، بیمه خاص و بیمه توافقی اعلام کرد.

 رئیس اداره تأمین اجتماعی رودسر افزود: تعداد شش هزار و ۶۷۸ نفر مستمری‌بگیران در قالب بازنشسته، ازکارافتاده و بازمانده و فوتی هستند.

وی از پرداخت ۳۴ میلیارد و ۹۳۲ میلیون ریال کمک‌های کوتاه‌مدت به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران زیرپوشش تأمین اجتماعی رودسر خبر داد و بیان کرد: این کمک‌ها به دو هزار و ۵۴ بیمه‌شده در قالب بیمه بیکاری، غرامت دستمزد، کمک بارداری، پروتز، کمک‌هزینه کفن‌ودفن و کمک ازدواج پرداخت‌شده است.

پورقربان با اشاره به پرداخت بیش از ۴۶۵ میلیارد و ۶۲۳ میلیون ریال برای تعداد ۲۲ هزار و ۴۹۸ نفر از مستمری‌بگیران تصریح کرد: این کمک‌ها در قالب مستمری بازنشسته، مستمری بازمانده، مستمری ازکارافتاده، عائله‌مندی، حق سنوات و مسکن، کمک‌هزینه سبد خانوار، بند ۲ مصوبه افزایش سال ۹۲، کمک یارانه دولت و مساعدت بابت بیمه تکمیلی پرداخت‌شده است.

به گفته وی بیش از ۵۰۰ نفر از کارفرمایانی که حائز دریافت بخشودگی جرائم بیمه‌ای بودند باهمت همکاران شعبه تأمین اجتماعی رودسر ظرف یک ماه گذشته تعیین تکلیف شدند.

رئیس اداره تأمین اجتماعی رودسر با اشاره به اینکه این شعبه در سال ۵۱ تأسیس و فعالیت خود را به‌عنوان شعبه مستقل آغاز کرده است افزود: در حال حاضر این شعبه با داشتن واحدهای مجزای درآمد، اجرائیات، نام‌نویسی و حساب‌های انفرادی، امور فناوری اطلاعات و شعبه اقماری رحیم‌آباد به همراه ۲۸ نفر از پرسنل زیر نظر اداره کل تأمین اجتماعی استان گیلان به بیمه‌شدگان، کارفرمایان و مستمری‌بگیران خدمات ارائه می‌دهد.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه