نامه کوچکی نژاد خطاب به وزیر ورزش:

سپیدرود اسیر کشمکش های سیاسی است/ مسئولان گیلان اراده کافی در حل مشکلات تیم ندارند

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در نامه خطاب به وزیر ورزش و جوانان نوشت: به دلیل عدم دقت مسئولین ورزش این تیم مردمی و پرطرفدار مورد طمع برخی از افراد فرصت طلب و سودجو قرار گرفته است

سپیدرود اسیر کشمکش های سیاسی است/ مسئولان گیلان اراده کافی در حل مشکلات تیم ندارند

به گزارش ۸دی، جبار کوچکی نژاد طی نامه ای به دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان گفت: تیم کهن و ریشه دار سپیدرود رشت بعد از سال ها تلاش بی شائبه مردم و هوادران عزیز و کمک خیرین و برخی از مسئولین به لیگ برتر ارتقاء یافته است.

اما متاسفانه به دلیل عدم دقت مسئولین ورزش این تیم مردمی و پرطرفدار مورد طمع برخی از افراد فرصت طلب و سودجو قرار گرفته است.

به طوری که هم اکنون دونفر ادعای مالکیت تیم را داشته و هرکدام بخشی از بازیکنان را تیم را که همگی جزو افتخار آفرینان گیلان هستند، به سمت خود می کشانند و در پی این کشمکش های سیاسی و سودجویانه تیم سپیدرود متحمل آسیبهای جدی شده است.

لیکن مسئولین استان هم اراده کافی در حل مشکلات ساختاری تیم را نداشته و این شرایط نامطلوب باعث شده مردم شهر رشت خصوصا هواداران با انگیزه دچار نگرانی و سردرگمی شوند و دور از ذهن نیست که این نگرانی ها باعث اعتراضات و مخاطرات امنیتی گردد.

لذا با توجه به نزدیکی بازی های لیگ برتر کشور (اولین بازی این تیم در مرادماه می باشد)دستور فرمایید در اسرع وقت مسئله را به صورت دقیق بررسی و پیگیری نموده و ضمن ارائه طریق،حمایت های مکفی را جهت تقویت تیم سرافراز سپیدرود رشت مبذول فرمایند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه