دروغ شوهرخاله اسیدپاش در کرمانشاه لو رفت

فردی که قصد اسیدپاشی روی خواهرزاده زن خود را داشت و در جریان آن خود نیز آسیب دیده بود اما برای فرار از قانون در تحقیقات مقدماتی موضوع را وارونه برای ماموران گزارش کرده بود، دروغش برملا شد.

دروغ شوهرخاله اسیدپاش در کرمانشاه لو رفت

به گزارش ۸دی، سرهنگ محمدرضا آمویی، معاون اجتماعی پلیس استان کرمانشاه اظهار کرد: مردی ۴۰ ساله که با همسر خود اختلاف داشت روز ۱۵ تیرماه امسال پس از یک درگیری و کشمکش با خواهرزاده زنش که جوانی ۲۳ ساله بود، اقدام به اسیدپاشی برروی وی و همراهش می کند.
وی ادامه داد: این فرد در حین اسید پاشی، خود و دوست خواهر زاده زنش دچار سوختگی و جراحت می شوند که پس از اقدام به این کار، توسط مردم به بیمارستان منتقل می گردند.
آمویی، خاطرنشان کرد: فرد اسیدپاش در تحقیقات اولیه پلیس اعلام می کند که در حین رانندگی بوده که ناگهان از سوی یک دستگاه خودرو پژو پارس راهش سد شده و توسط سرنشینان این خودرو مورد اسیدپاشی قرار گرفته است.
معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه، یادآور شد: متهم همچنین در ادامه تحقیقات، هدف از این کار خواهرزاده زن و دوستش را انتقام جویی از وی به دلیل اختلافی که با خاله اش دارد، عنوان کرد.
وی گفت: با ثبت این اظهارات، ماموران در گام بعدی به سراغ خواهرزاده زن فرد مصدوم رفتند و پس از دستگیری و انتقال وی به مقر پلیس، بازجویی های لازم را از این شخص به عمل آوردند.
آمویی تصریح کرد: این فرد در بازجویی ها منکر هرگونه اسیدپاشی شده و عنوان کرد که شوهرخاله اش قصد داشته به روی وی و دوستش اسید بپاشد که با مقاومت آن ها روبرو شده است.
معاون اجتماعی پلیس استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این فرد در بازجویی ها عنوان داشت که در حین درگیری و کشمکش های ایجاد شده، مقداری اسید روی شوهرخاله و دوستش ریخته که باعث مصدومیتشان شده است.
این مقام انتظامی ادامه داد: با ثبت اظهارات این فرد، ماموران دایره تحقیقاتی خود را گسترده تر کردند که در جریان این تحقیقات و کسب نظر از شاهدان حادثه  همچنین بررسی های فنی به این نتیجه رسیدند که خود مصدوم، اقدام به اسیدپاشی کرده و برای گمراه کردن ماموران آن اظهارات را مطرح کرده است.
وی تصریح کرد: با روشن شدن موضوع، ماموران پلیس آگاهی مجددا به سراغ مرد ۴۰ ساله رفتند که وی در نهایت به کار خود مبنی بر اقدام به اسیدپاشی اعتراف کرد.
آمویی در پایان گفت: این فرد پس از معرفی به دستگاه قضائی، با قرار وثیقه راهی زندان شد.

منبع: رکنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه