معاون وزیر راه و شهرسازی:

راه آهن گیلان در ۷۰ روز آینده آغاز به کار می‌کند

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: مرحله آزمایشی بهره‌برداری از راه‌آهن گیلان باید طی ۷۰ روز آینده به بهره‌برداری برسد.

راه آهن گیلان در ۷۰ روز آینده آغاز به کار می‌کند

به گزارش ۸دی، خیرالله خادمی ظهر امروز در بازدید از پروژه ایستگاه راه‌آهن رشت اظهار داشت: مراحل روسازی این پروژه در حال انجام است و برخی گره‌های موجود نیز به زودی حل می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه مرحله آزمایشی بهره‌برداری از راه‌آهن گیلان باید طی ۷۰ روز آینده به بهره‌برداری برسد گفت:  ما در گذشته اعلام کرده بودیم که راه‌آهن گیلان تا آبان‌ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنایی حمل و نقل  پروژه راه‌آهن گیلان را پروژه‌ای سخت و پیچیده دانست و تصریح کرد: بخش ریل‌گذاری نشده این پروژه در حال ریل‌گذاری است.

خادمی ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون پروژه ایستگاه راه‌آهن رشت خاطرنشان کرد: ما در بخش زیباسازی انتظار بیشتری از مشاور پروژه داشتیم و در حال حاضر باید تغییراتی در بخش زیباسازی پروژه انجام شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه ایستگاه راه‌آهن رشت تا شهریور ماه به بهره‌برداری می‌رسد ابراز داشت: ۴۸ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه راه‌آهن گیلان تخصیص داده شده که تا پایان هفته واریز می‌شود.

استاندار گیلان نیز در این بازدید اظهار داشت: واگذادی بخشی از مراحل احداث راه‌ آهن استان گیلان به شرکت راه‌آهن سبب شد تا اجرای این پروژه ۲ الی ۳ ماه به تعویق بیفتد.

مصطفی سالاری جاده “جیرده” را از نقاط حادثه‌خیز استان گیلان دانست و تصریح کرد: ۲۰ میلیارد تومان برای ۴ بانده کردن این مسیر به منظور کاهش ترافیک تخصیص داده شده است.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با اشاره به احداث نمایشگاه سازه‌های چوبی در استان گیلان خاطرنشان کرد: از تمام تولیدکنندگان سازه‌های چوبی به منظور حضور دائمی در محل این نمایشگاه دعوت می‌شود.

سالاری با اعلام اینکه سفر استانی رئیس جمهور به استان گیلان به تعویق افتاده است خاطرنشان کرد: این سفر قرار بود تیرماه انجام شود اما به زمان افتتاح پروژه راه‌ آهن گیلان موکول شد‌.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه