معاون فرماندار آستارا :

جشنواره استانی مطبوعات در آستارا برگزار می شود

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار آستارا از برگزاری جشنواره استانی مطبوعات و خبرگزاری ها با موضوع ساحل گیلان در این شهرستان خبر داد.

جشنواره استانی مطبوعات در آستارا برگزار می شود

به گزارشهشت دی، سامان ساسانیان روز یکشنبه در جلسه هماهنگی این جشنواره در فرمانداری آستارا گفت: این جشنواره با موضوع معرفی جاذبه های نوار ساحلی استان به گردشگران و تهدیدات پیرامون آن نظیر آلودگی زیست محیطی و ساحل خواری برگزار می شود.
وی افزود: خبرنگاران، روزنامه نگاران و عکاسان می توانند آثار خود را در قالب خبر، مصاحبه، گزارش خبری، عکس، یادداشت، مقاله و سرمقاله تا ۱۰ مردادماه امسال به دبیرخانه خانه جشنواره در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) آستارا واقع در فلکه گاز این شهرستان ارسال کنند.
ساسانیان اظهار کرد: خبرنگاران خبرگزاری ها و نشریات می توانند حداکثر سه اثر منتشر شده از اول تیر ۹۶ تا اول مرداد ماه ۹۷ در مطبوعات و خبرگزاری ها را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
وی بیان کرد: آئین اختتامیه جشنواره با تجلیل از نفرات برگزیده در اول شهریور ماه در ساحل سفیر امید آستارا برگزار و در کنار آن نمایشگاهی از مطبوعات استان گیلان عرضه خواهد شد.
معاون فرماندار آستارا بر همکاری دستگاه های مرتبط برای برگزاری باشکوه و شایسته این جشنواره تاکید کرد.
بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و در این شهرستان مرزی، دفترهای خبرگزاری جمهوری اسلامی، صدا و سیما و نمایندگی ۹ نشریه استانی و خبرگزاری های دیگر فعال است.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه