امید کشتی گیلان طلایی شد

سیدمحمد چوبچیان از استان گیلان در جریان مسابقات کشتی فرنگی امیدهای کشور و انتخابی تیم ملی در لرستان موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

امید کشتی گیلان طلایی شد

به گزارشهشت دی، رئیس هیات کشتی استان گیلان عصر یکشنبه  اظهار داشت:این کشتی گیر شایسته گیلانی در جریان این رقابتها ، در وزن ۷۷ کیلوگرم با اقتدار و با غلبه برابر همه رقبای خود به دیدار نهایی راه یافت و در این مرحله نیز مقابل فردین عبدولی به پیروزی رسید و مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد.
نقی هدایتی افزود: چوبچیان که تاکنون چند مدال کشتی قهرمانی کشور را در کارنامه ورزشی خود دارد ، با کسب مقام قهرمانی رقابت های کشتی فرنگی، به اردوی تیم ملی امید دعوت شد تا در رقابت های جهانی در کشور رومانی حضور یابد.
وی بیان کرد: همچنین رضا وخشور دیگر کشتی گیر گیلانی حاضر در رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای کشور، در وزن ۸۷ کیلوگرم مقام نهم را کسب کرد.
وی اضافه کرد: در رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای کشور و انتخابی تیم ملی، زبده ترین ورزشکاران این رده سنی از استان های مختلف در الیگودرز استان لرستان با هم به رقابت پرداختند.
رئیس هیات کشتی استان گیلان خاطرنشان کرد: پیش از این نیز در رقابت های کشتی آزاد قهرمانی امیدهای کشور ، مجتبی اصغری مدال طلا و محمد نامجومطلق مدال برنز را برای استان گیلان به ارمغان آورده بودند.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه