بازگشت پیشکسوت سینما به تلویزیون با «مرگ خاموش»

«مرگ خاموش» هیچ اصراری بر نگاه کلاسیک به مواد مخدر ندارد و می‌کوشد تا با فضاسازی‌های حرفه‌ای و متنوع برای مخاطب، از مافیای پشت پرده‌ای که در تلاش است تا جامعه ما را تبدیل به بازار مصرف کند، سخن بگوید.

بازگشت پیشکسوت سینما به تلویزیون با «مرگ خاموش»

به گزارش۸دی، «مرگ خاموش» نام سریال جدیدی است که با محتوای اجتماعی به قلم هومان فاضل و کارگردانی احمد معظمی کار خودش را چند ماهی است شروع کرده است؛ سریالی که چندین آسیب اجتماعی را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد؛ معضلات و ناهنجاری‌هایی که از جمله آن می‌توان به طلاق، موادمخدر و حاشیه‌نشینی اشاره کرد.

این خبری بود که چندی پیش روی خروجی برخی از رسانه‌ها قرار گرفت اما ابوالفضل صفری با حضور در خبرگزاری تسنیم، تصریح کرد: «مرگ خاموش» در ادامه کارهای نمایشی که با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی طراحی شده و کیفیت فضاسازی‌های «سارق روح» در لوکیشن‌های متعددی روزهای تصویربرداری خودش را سپری می‌کند.

وی با اشاره به تأکید عوامل مجموعه تلویزیونی «مرگ خاموش» بر توجه به حسّ دلچسبی سریال برای مخاطب، افزود: «مرگ خاموش» به لحاظ کیفی دارای وجوه تمایزی منحصر به فرد است که با قلم هومان فاضل و گروه جدید نویسندگان دیگر روز به روز می‌کوشد تا مخاطب‌پسندتر کار خودش را جلو ببرد.

صفری با بیان اینکه «مرگ خاموش» هیچ اصراری بر نگاه کلاسیک به مواد مخدر ندارد، خاطرنشان کرد: موضع «مرگ خاموش»، امنیت نرم است؛ یعنی مواد مخدر را با آن نگاه کلاسیک به فیلم‌های مواد مخدری نداریم و پشت پرده‌های این آسیب و ناهنجار اجتماعی را واکاوی می‌کنیم که چه مافیایی به دنبال این هستند جامعه را تبدیل به بازار مصرف کنند.

تهیه‌کننده سریال «سارق روح» تأکید کرد: همان کسانی که به هر قیمتی تلاش می‌کنند تا ما را تبدیل به یک بازار ثابت و همیشگی کنند. از طرفی دیگر رسالت ما در این مجموعه تلویزیونی، رسیدن به این چرایی اعتیاد جوانان است. در «مرگ خاموش» کارکرد رسانه را در پیشگیری از معضل اعتیاد به اوج خودش می‌رسانیم.

وی در پایان با اشاره به حضور سعید راد بازیگر پیشکسوت سینما،‌ تئاتر و تلویزیون به عنوان نقش محوری «مرگ خاموش»، اذعان کرد: مجموعه تلویزیونی «مرگ خاموش» با مدیریت مرکز سیما کار خودش را جلو می‌برد و در کنار نقش‌آفرینی بازیگران مختلف، سعید راد نقش محوری که قهرمان و مأمور امنیتی «مرگ خاموش» به حساب می‌آید را ایفا می‌کند.

منبع: افکار نیوز

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه