کشته‌سازی در اوین به نیمه راه رسید!

حامیان فتنه بعد از دروغ پردازی درباره ماججرای بازرسی از بند ۳۵۰ اوین، پروژه کشته‌سازی در این زندان را کلید زده‌ و تا نیمه راه پیش برده‌اند!

کشته‌سازی در اوین به نیمه راه رسید!

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از صراط، یک سایت وابسته به نزدیکان میرحسین موسوی فاز جدید شایعه سازی در خصوص ماجرای بند ۳۵۰ زندان اوین را کلید زد.

سایت کلمه در جدیدترین شایعه پراکنی خود، ابتدا مدعی شد یکی ازسربازان وظیفه زندان اوین خودکشی کرده و سپس تلاش کرد تا این ادعا را به ماجرای بازرسی از بند ۳۵۰ ربط دهد.

این سایت پروژه کشته سازی در اوین را کلید زده اما ترجیح داده تا اعلام کند سرباز مذکور از این ماجرا جان سالم به در برده است!

بر اساس پروژه جدید سایت حامی فتنه، یک سرباز وظیفه، بعدازظهر پنجشنبه در بالای یکی از برجک های مراقبت پیرامون زندان اقدام به خودکشی کرده و در دقایق اولیه پس از خودکشی نجات یافته است!

این سایت برای تکمیل ادعای کذب خود حدس زده است(!) که سرباز مذکور در بند ۳۵۰ حاضر بوده و از دستور فرماندهان یگان حفاظت زندان تمرد کرده است!

گفتنی است ماجرای بازرسی از بند ۳۵۰ زندان اوین در روزهای اخیر با دروغ پردازی رسانه های خارج نشین و همراهی تعدادی از داخلی ها همراه شده است.

رییس قوه قضاییه درباره این دروغ پردازی ها، از آن به عنوان پروژه “احیای فتنه” نام برده و گفته بود که “رسانه های بیگانه همواره به دنبال این هستند که زهر خود را به نظام و ملت ایران بریزند اگرچه در جریان فتنه سیلی محکمی از ملت خوردند اما هنوز هم دروغ‌های خود را دنبال می کنند و در هماهنگی با برخی رسانه‌های داخلی گویا دوباره به دنبال احیای جریان فتنه هستند.”

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه