مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور:

۸۰۰واحد تولیدی کوچک وبزرگ زیرنظر بنیاد تعاون زندانیان کشور فعالند

مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور گفت: در حال حاضر ۸۰۰واحد تولیدی کوچک و بزرگ زیر نظر بنیاد تعاون زندانیان کشور فعال هستند که بیش از ۵۰ هزار نفر در این واحدها اشتغال دارند.

۸۰۰واحد تولیدی کوچک وبزرگ زیرنظر بنیاد تعاون زندانیان کشور فعالند

به گزار ش هشت دی، رحیم مطهر نژاد عصر شنبه در مراسم افتتاح پروژه آبیاری نوین یک مجتمع کشت و صنعت در شهرستان ساوه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی شش سال اخیر، بنیاد تعاون زندانیان کشور از مجموع ۱۵ هزار هکتار اراضی در اختیار، پنج هزار هکتار را به سامانه های آبیاری تحت فشار تجهیز کرده است.

مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور افزود: بنیاد تعاون زندانیان کشور به صورت خودگردان اداره می شود و از بودجه دولتی بهره نمی گیرد، همچنین سه هزار و ۵۰۰ نوع محصول باغی و کشاورزی و اقلام صنعتی توسط زندانیان در کشور تولید می شود.

مطهر نژاد بیان کرد: درآمدهای این فعالیت ها ۵۰ درصد به زندانیان و خانواده های آنان تعلق می گیرد و مابقی نیز صرف آزادی دیگر زندانیان می شود. هدف بنیاد تعاون زندانیان کشور کمک به توانمندسازی زندانیان رای باز است.

مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور خاطرنشان ساخت: در حال حاضر ده هزار زندانی رای باز در کشور وجود دارد که با حکم قضایی به طور مشروط آزاد هستند.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر بنیاد تعاون زندانیان کشور از سه هزار و ۴۰۰ زندانی ایرانی که در زندان های خارج محبوس هستند حمایت می کند.

مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور ادامه داد: ۱۰۰هزار زندانی تاکنون در زیرمجموعه های این بنیاد آموزش های شغلی را فراگرفته اند.

مطهر نژاد اضافه کرد: همچنین نیاد تعاون زندانیان کشور در راستای تحقق اهداف خود و استمرار فعالیت های حمایتی از زندانیان، تلاش کرده در طور نیم قرن فعالیت خود، با دستگاه های اجرایی و سازمان های مرتبط تعاملی مطلوب را برقرار کند تا خدمات بیشتر و بهتری را در راستای رسالت خود به انجام برساند.

منبع: مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه