نماینده مردم رودبار در مجلس در گفتگو با 8دی:

اشتغال و اقتصاد خانوار در اولویت اصلی مشکلات استان قرار دارد

نماینده مردم رودبار در مجلس با بیان اینکه اشتغال و اقتصاد خانوار در اولویت اصلی مشکلات استان قراردارد، گفت: تمام توان مان را باید بکار ببریم و به فکر قشر آسیب پذیر اقتصادی و مستأجرین، بازنشسته ها و بیکاران باشیم.

اشتغال و اقتصاد خانوار در اولویت اصلی مشکلات استان قرار دارد

منوچهر جمالی در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در رابطه با عملکرد مدیریتی در استان با بیان اینکه کمبودها در استان وجود دارد، اظهار کرد: ما انسان ها معصوم نیستیم و ضعف هایی داریم.

وی با اشاره به اینکه اشتغال واقتصاد خانوار در اولویت اصلی مشکلات استان قراردارد، اضافه کرد: با این شرایط تمام توانمان را باید بکار ببریم و به فکر قشر آسیب پذیر اقتصادی و مستأجرین و بازنشسته ها و بیکاران باشیم.

نماینده مردم رودبار در مجلس با بیان اینکه اشتغال و اقتصاد خانوار را به روش های کارشناسی باید برطرف کرد، افزود: استاندار هم در جریان هستند و دولت و مجلس هم برنامه هایی برای این قشر دارند، امیدواریم با کمترین مشکل این مسیر را پشت سر بگذاریم.

جمالی با بیان اینکه استاندار سعی کرده است ارتباط خوبی با شهرستان های مختلف برقرار کند، بیان کرد: مشکلات وجود دارد و گلایه ها هم هست که امری طبیعی است در داخل خانواده همه این مسایل وجود دارد و باید بهترین راه برای حل مشکلات را با تعامل بین مسئولین ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: ارتباط مناسب با وزرای دولت از راهکارهای سرعت دهی به حل مشکلات استان است تا بتوانیم تصمیمات خوبی برای حل مشکلات بگیریم.

نماینده مردم رودبار در مجلس با بیان اینکه اتفاقات خوبی در بحث اشتغال در سال ۹۷_۹۸در رودبار خواهد افتاد، تصریح کرد: بنده هم در شهرستان رودبار با همه همکاران، فرماندار و دیگر مسئولان پیگیر این موضوع هستیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه