فرمانده سپاه قدس گیلان:

مسئولین درک درستی از فضای مجازی ندارند/ برای موفقیت در این صحنه نیازمند ابتکارات جدی هستیم

فرمانده سپاه قدس گیلان، گفت: یکی از مشکلات ما در فضای مجازی عدم درک کافی مسئولین از این فضا است.

مسئولین درک درستی از فضای مجازی ندارند/ برای موفقیت در این صحنه نیازمند ابتکارات جدی هستیم

به گزارش ۸دی، سردار محمد عبدالله پور پیش از ظهر امروز در اختتامیه دوره تربیت مربیان سواد فضای مجازی در مرکز آموزشی شهید بیگلو رشت، اظهار کرد: سپاه موظف است هرکجا که انقلاب نیازمند به کمک است به کمک آن برود و امروز این کمک به شکل امنیتی است.

وی افزود: طرح حمله ی زنبورها که توسط امریکایی ها شکل گرفته است و سناریوی آن ها نیز حمله از همه جهات به نظام است حملات بسیار سنگین هستند، مانند اقتصادی، جنگ روانی، سیاسی و همچنین دفاعی که در زمینه ی دفاعی با تکیه بر مسئله ی سوق الجیشی خلیج فارس قابل برخورد است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اهمیت فضای مجازی برکسی پوشیده نیست، گفت: موضوع فضای مجازی ابتدا یک موضوع خیلی ساده ای به نظر می آمد که امروزه تبدیل شده به مکانی که مردم در آن زیست می کنند بنابراین باید مشکلات آن را حل کنیم تا برای زیست در آن به مشکل برنخوریم.

  

سردار عبدالله پور ضمن تاکید بر اینکه یکی از مشکلات ما در فضای مجازی عدم درک کافی مسئولین از این فضا است، افزود: متاسفانه از زمان نیز عقب افتاده ایم و عوام هم درک درستی از فضای مجازی ندارند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه اقتصاد مردم گیلان از برنج و چای گرفته تا صنعت های کارخانه ای به شدت ضعیف شده است، افزود: به دلیل مشکلات اقتصادی موجود دشمن هم هزینه های بسیاری در فضای مجاری برای ما ایجاد کرده است و ما نیز در برابر دشمنی که از تجهیزات بسیار مدرن استفاده می کند مانند کربلای۵ در حال جنگ هستیم.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه ما در کارهای بسیار سخت ورود کردیم، مهم ترین راه موفقیت در آن کارها را اخلاص معرفی کرد، تصریح کرد: خداوند قول داده است که هرکس برای خدا کار انجام دهد خودش گره از کار او باز خواهد کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان ضمن تاکید بر اینکه ما در جنگ به لحاظ امکانات از دشمن ضعیف تر بودیم اما به خداوند توکل کردیم تا توانستیم آنها را شکست بدهیم، مطرح کرد: امام خمینی(ره) برای رضای خدا قطعنامه ۵۹۸ را پذیرفت و اما بعد از ۲۵سال می بینیم که کاخ های صدام چگونه در تصرف امام در آمده است.

وی با بیان اینکه کار دیگری که بعد از اخلاص باید به آن توجه کرد ابتکار است، اظهار کرد: با توجه به موقعیت کنونی ما در صنعت دفاعی و دریایی باید به این نکته توجه داشت که تنها گزاره ی موفقیت ما در این صنعت ابتکار در عمل بود.

سردارعبدلله‌پور با بیان اینکه نترسیدن نکته ی دیگری است که باید از آن دوری جست، تصریح کرد: می بایست نترسیدن را سرلوحه ی فعالیت های خود در فضای مجازی کرد.

وی با اشاره به اینکه ما توان حل مشکلات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی را داریم اما متاسفانه مشکل بزرگ ما مشکل مدیرتی است، ابراز کرد: باید به گونه ای عمل کنیم که گویی ما در حوزه فضای مجازی لشکری نداریم، گویی فرمانده ای نداریم، باید به گونه ای باشیم که موجی ایجاد کنیم که بتواند صحنه را عوض کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
اکبر
سلام در مقام نقد خیلی اشکالات را می توان بر نقد شونده وارد کرد.اینکه در نقد ، چقدر انصاف را رعایت کنیم به اخلاص نقد کننده برمی گردد.سپاه جلودار دفاع از ارزشهای انقلاب است.سردار عزیز ، به عنوان یک نیروی انقلابی چقدر تلاش نموده اید با یک مدیریت انقلابی در حوزه کاری خودتان گره از مشکلات بگشائید؟امروز نیاز کشور انقلابی و جهادی کار کردن است.هنر بیان مشکل نیست بلکه برطرف کردن مشکلات با تفکر ، روحیه و مدیریت انقلابی است.اگر با تفکر انقلابی در صحنه عمل باشیم انشاالله هرگز چنین مشکلاتی بروز پیدا نخواهد کرد.به قول فرموده مقام معظم رهبری : هرجا انقلابی عمل کردیم موفق شدیم.
در حاشیه