دستگیری ۵ نفر از سارقان اینترنتی حساب شهروندان گیلانی

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان گیلان از شناسایی و دستگیری ۵ نفر از سارقین اینترنتی حساب شهروندان گیلانی خبر داد .

دستگیری ۵ نفر از سارقان اینترنتی حساب شهروندان گیلانی

به گزارش ۸دی نیوز، سرهنگ” ایرج محمد خانی” رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت : در پی ارجاع چندین فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت، لاهیجان و لنگرود به پلیس فتا و دادخواهی تعدادی از شهروندان با هویت معلوم مبنی بر اینکه از حساب اینترنتی آنان به صورت غیر مجاز برداشت شده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت .

1

سرهنگ محمد خانی افزود : با تحقیقات از مالباختگان و پی جویی های فنی و پلیسی، کارآگاهان پلیس فتا موفق به شناسایی ۵ نفر از سارقین اینترنتی حساب شهروندان گیلانی که ۳ نفر مرد و ۲ نفر زن اهل و ساکن رشت ، لاهیجان و لنگرود بودند شده و با هماهنگی مقام قضایی آنها را دستگیر کردند .

P1130785

سرهنگ محمدخانی اظهار داشت : با توجه به مدارک دیجیتالی کشف شده در بازرسی های صورت گرفته ، متهمان صراحتاً به جرم خود و اینکه با سوء استفاده از غفلت صاحبان کارت بانکی و بدست آوردن رمز اینترنتی آنان حسابشان را به صورت غیر مجاز خالی کرده اند ، اعتراف نمودند .

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند ، از شهروندان خواست، اطلاعات مهم کارت بانکی خود نظیر (شماره حساب ، شماره کارت ، رمز اینترنتی ، ۲ CVV) را در اختیار دیگران قرار نداده ، رمز خود را بر روی کارت بانکی الصاق نکنند، تا امنیت حساب بانکی آنها به مخاطره نیافتد .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه