فرمانده سپاه قدس گیلان:

فعالیت در فضای مجازی نیازی به ابلاغیه سازمان‌ها ندارد

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه برای فعالیت در فضای مجازی نباید منتظر ابلاغ سازمانی بود گفت: برخی از مسئولان جامعه هیچ توجهی به فضای مجازی ندارند به دلیل اینکه که علم و سواد آن را نداشته و با زمان پیش نرفته‌اند.

فعالیت در فضای مجازی نیازی به ابلاغیه سازمان‌ها ندارد

به گزارش هشت دی، سردار محمد عبدالله پور پیش از ظهر امروز در دوره تربیت راهنمایان سواد فضای مجازی در مرکز آموزش شهید میثم بیگلو با اشاره به اهمیت فضای مجازی در جامعه اظهار کرد: در حوزه دفاعی فعالیت‌هایی در حوزه خلیج‌فارس آغازشده تا به‌محض عملیاتی شدن قصد آمریکایی‌ها، اجازه ندهیم از خلیج‌فارس استفاده کنند.

وی با اشاره به حادثه دلخراش روز گذشته در سنندج گفت: رسانه‌ها به‌دروغ مدعی شده بودند که نفت‌کش متعلق به سپاه بوده که این ادعای دروغ موجب اظهارات نادرستی در کشور شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر اهمیت حضور آگاهانه در فضای مجازی افزود: روستا و شهرهایی که در حال بزرگ‌تر شدن هستند نیازهایشان نیز بزرگ‌تر می‌شود و حل این نیازها به‌سادگی ممکن نیست؛ بنابراین باید برای حل معضلات فضای مجازی گام‌های محکمی برداشته شود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره اهمیت فضای مجازی بیان کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، مردم در فضای مجازی زندگی می‌کنند، بنابراین باید فضای مجازی را جدی گرفته و در این راستا اهتمام داشته باشیم.

عبدالله پور با اشاره به پیشتازی سپاه در فعالیت‌های مختلف گفت: باوجود تمامی فعالیت‌های تأثیرگذار سپاه تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله وجود دارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه برای فعالیت در فضای مجازی نباید منتظر ابلاغ سازمانی بود تصریح کرد: برخی از مسئولان جامعه هیچ توجهی به فضای مجازی ندارند به دلیل اینکه که علم و سواد آن را نداشته و با زمان پیش نرفته‌اند.

وی با تقدیر از حضور متربیان دوره سوادآموزی فضای مجازی افزود: حقیقتاً متربیان و دغدغه مندان جرئت به خرج داده و می‌خواهند برای حل این بحران انقلاب گام بردارند؛ اما متأسفانه مردم به دلیل گرفتاری و مشکلات زندگی روزمره فرصتی برای فعالیت علمی در حوزه فضای مجازی ندارند.

عبدالله پور نخستین عامل موفقیت در فضای مجازی را اخلاص دانست و گفت: دشمن توانایی، تخصص، نیروی انسانی و امکانات مالی بیشتری در این حوزه دارد بنابراین ما باید با سلاح اخلاص در فضای مجازی گام برداریم تا به موفقیت برسیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به تشکیل سپاه بدر توسط اسرای خرمشهر و پیروزمندانه با عراق بیان کرد: بعد از سال‌ها سپاه بدر عراق را نجات و نشان داد که اگر کار با اخلاص و برای رضای خدا باشد نتیجه مطلوب خواهد بود.

وی با بیان اینکه هرسال آمریکا به نیروی دریایی سپاه پیشنهاد می‌دهد که یک خط قرمز تلفنی باهم داشته باشیم تا متوجه عبور شما از رادارها شویم افزود: ما توانستیم با ابتکار و خلاقیت نیروی دریای آمریکا را در آب‌های خلیج‌فارس منهدم کنیم.

عبدالله پور با بیان اینکه ابتکار و خلاقیت ویژگی جوانان ایرانی است افزود: باید به کسی که مسئولیت می‌دهیم اختیار دهیم چراکه اختیار منجر به ایجاد ابتکار می‌شود نترسیدن و شجاعت عامل مهم حرکت جهادی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به نبود فرماندهی در فضای مجازی بیان کرد: باید قدرت داشته باشیم تا موجی که دشمن رواج می‌دهد را خنثی و یا جهت آن را تغییر دهیم.

وی با بیان اینکه باید با نگاه انقلابی و جهادی این فضا را به نفع انقلاب اسلامی تغییر دهیم گفت: جوانان انقلابی باید با تعهد و تخصص خود فضای مجازی را هدف قرار داده و به داد انقلاب برسند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه