یادواره “شهیدان یوسفی” در رشت برگزار شد

یادواره شهید قدرت‌الله، احمد و محمد یوسفی و همچنین مراسم یادبود ابوشهدا “غلامحسین یوسفی” در رشت برگزار شد.

یادواره “شهیدان یوسفی” در رشت برگزار شد

به گزارش هشت دی، یادواره شهید قدرت‌الله، احمد و محمد یوسفی و همچنین مراسم یادبود ابوشهدا “غلامحسین یوسفی” شامگاه پنجشنبه با حضور معاون راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا در مسجد جامعه پیربازار برگزار شد.

در این مراسم که با سخنرانی سرلشکر مصطفی ایزدی معاون راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا انجام شد، آیت‌الله فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان و سردار عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان نیز حضور داشتند.

شهیدان یوسفی از جمله شهدای برجسته استان گیلان در دوران دفاع مقدس بودند که با تشویق پدر و مادرشان عازم جبهه‌های جنگ شدند و در نهایت در مناطق “مریوان”، “شلمچه” و “اشنویه” به شهادت رسیدند.

از جمله اتفاقات مهمی که پیرامون شهیدان یوسفی لازم به ذکر است حضور مقام معظم رهبری در سال ۸۱ در منزل این سه شهید بزرگوار و دیدار با خانواده آن‌ها است.

پدر شهیدان یوسفی که خود نیز از رزمندگان دوران دفاع مقدس بود در سال ۹۱ به دیار باقی شتافت و یکی از خاطراتی که از وی باقی‌مانده این که در پاسخ به سئوال رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون نیاز و درخواست از ایشان تنها خواستار تکمیل ساخت مسجد جامع پیربازار شد.

مادر شهیدان یوسفی از جمله شیرزنان و مادران شیرپرور دیار میررا کوچک جنگلی است که در طول این سال‌ها همچو سرو مستحکم ایستاده و فرزندان خود را فدا شده در راه ولایت می‌داند.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه