سرلشکر ایزدی:

اقتدار جمهوری اسلامی ایران دشمن را مستاصل کرده است

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء ‌با تاکید بر اینکه بصیرت شهدا سبب شد تا حتی یک وجب از خاک ایران در اختیار دشمن قرار نگیرد، گفت: امروز اقتدار جمهوری اسلامی دشمن را مستاصل کرده است.

اقتدار جمهوری اسلامی ایران دشمن را مستاصل کرده است

به گزارش ۸دی، سردار سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی عصر امروز در یادواره “شهید میثم (محمد) بیگلو” در گلزار شهدای رشت اظهار داشت: انقلاب اسلامی، انقلاب ارزش‌ها است.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء با بیان اینکه انقلاب اسلامی قیامی نورانی علیه ظلمت است خاطرنشان کرد: شهدای والامقام ما نماد مبارزه با ظلم هستند.

سرلشکر ایزدی با اعلام اینکه به فرموده مقام معظم رهبری بزرگداشت شهدا به‌معنای بزرگداشت ارزش‌های متعالی است ابراز داشت: بزرگداشت شهدا میثاق با آرمان‌های ارزشمند آن‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه شهدا ارزشمندترین سرمایه وجودی خود را در راه اعتقاداتشان فدای اسلام و انقلاب کردند تصریح کرد: شهدا برای پاسداشت کلمه “لااله‌الا‌الله و محمدرسول الله” قیام کردند.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء شهید “بیگلو” را فردی دانست که همواره در خدمت به اسلام پیشگام بود و افزود: این شهید والامقام همانند شهید “باکری”‌ها مردی بود که از مرگ هراس نداشت بلکه مرگ از او فرار می‌کرد.

سرلشکر ایزدی با تاکید بر اینکه شهدایی مانند شهید “بیگلو” و شهید “خوش‌سیرت” در راه پایداری اسلام تلاش‌های فراوانی کردند خاطرنشان کرد: جبهه و دفاع مقدس دانشگاه انقلاب اسلامی بود.

وی شهدا را رزمندگانی دانست که اهل عرفان و شب‌زنده‌داری بودند و اظهار داشت: باید بررسی شود که چگونه شهدای ما به خدای خود نزدیک شده، به بالاترین جایگاه انسانی رسیده و جان خود را فدا کردند.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء با اعلام اینکه شهدا و آرمان‌های آن‌ها باید الگوی تمامی مردم باشند گفت: شهدا تابلوی زیبای انقلاب هستند و ما برای معرفی انقلاب به جهان باید این شهدا را به آن‌ها معرفی کنیم.

سرلشکر ایزدی شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم را الگویی برای بشریت دانست و عنوان داشت: شهیدی مانند شهید “احمد کاظمی” شیفته شهادت بود و در نهایت نیز به مقام والای شهادت رسید.

وی با تاکید بر اینکه همه مردم باید سیره شهدا را بررسی کرده و الگوبرداری کنند گفت: با بررسی سیره و سبک زندگی شهدا به این نتیجه می‌رسیم که آن‌ها همواره در جهاد بودند و “جهاد اکبر” را سرلوحه خود قرار داده بودند.

معاون راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا نخستین و اصلی‌ترین شاخصه شهدا را حضور دائمی در میدان‌های “جهاد اکبر” دانست و تصریح کرد: تمام لحظات زندگی شهدا قیام برای خدا بوده است.

سرلشکر ایزدی شهید “بیگلو” را انسانی مخلص در پیشگاه خداوند متعال دانست و ابراز داشت: شهدای ما افرادی بودند که هرکجا لازم بود در میدان‌های دفاع از انقلاب و اسلام حاضر شده و اهل عمل بودند.

وی “شهید بیگلو” را یکی از فرماندهان موفق دوران دفاع‌ مقدس دانست و خاطرنشان کرد: بزرگداشت مقام شهدا سبب می‌شود تا ما نیز همانند آن‌ها اهل عمل شده و در میدا‌ن‌های “جهاد اکبر” قدم بگذاریم.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء شهدای مدافع حرم را تضمین‌کنندگان امنیت جمهوری اسلامی دانست و افزود: شهدای مدافع حرم افرادی اهل معنویت بودند که در مسیر دفاع از اسلام و اهل بیت احساس تکلیف کردند.

سرلشکر ایزدی با اشاره به مجاهدت‌های رزمندگان مدافع حرم گیلانی در عملیات آزادسازی “نبل و الزهرا” عنوان داشت: این مجاهدان افرادی بودند که الزامات دفاع از اسلام را به‌درستی تشخیص داده و به تکلیف خود عمل کردند.

وی با بیان اینکه “میرزا کوچک جنگلی” سردار و روحانی مجاهدی بود که نه تنها متعلق به گیلان بلکه متعلق به تمام ایران است افزود: وی سردار مبارزه با استعمار بود و حتی زمانی که تنها شد باز هم از اعتقاداتش عقب‌نشینی نکرد.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری امروز جمهوری اسلامی با صلابت به مسیر خود ادامه می‌دهد گفت: مسیر انقلاب به برکت وجود ولایت‌فقیه همواره در مسیر خود ثابت قدم است.

سرلشکر ایزدی با تاکید بر اینکه بصیرت شهدا سبب شد تا حتی یک وجب از خاک ایران در اختیار دشمن قرار نگیرد ابراز داشت: امروز اقتدار جمهوری اسلامی دشمن را مستاصل کرده است.

وی با اعلام اینکه امروز آمریکا در تلاش است تا با استفاده از فضای مجازی و رسانه‌های خود انقلاب اسلامی را تحت فشار قرار دهد گفت: آمریکا در این مسیر از افرادی که در داخل کشور به‌دنبال گسترش تفکر غربی هستند بهره‌ می‌برد.

معاون راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا با اعلام اینکه امروز دشمن به دنبال ناامیدکردن ملت ایران است خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب در تلاش هستند تا جوانان ایران را از انقلاب دور کند.

سرلشکر ایزدی انقلاب اسلامی را امانتی دانست که شهدا به دست ما سپردند و اظهار داشت: ما باید برای دفاع از انقلاب آماده باشیم زیرا به فرموده امام راحل انقلاب ما به انقلاب امام عصر(عج) متصل می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز تمامی ملت ایران باید در مسیر دفاع از انقلاب اسلامی با بصیرت عمل کنند عنوان داشت: امروز همه مردم باید تلاش کنند تا امر به معروف و نهی از منکر را احیاء کنند.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء با اشاره به هجمه‌های فرهنگی و اقتصادی دشمنان انقلاب علیه ملت ایران تصریح کرد: انقلاب اسلامی با وجود تمام موانع به مسیر خود ادامه می‌دهد.

سرلشکر ایزدی با اعلام اینکه ملت ایران باید با تمام قدرت به تکلیف خود عمل کند ابراز داشت: این مسئله به این معنا است که عموم ملت ایران باید اهل عمل بوده و در میدان‌های “جهاد اکبر” حضور پیدا کنند.

تصاویر این خبر را از اینجا ببینید

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه