الیاس حضرتی در رشت:

راه حل مشکلات وادادگی و رفع مسئولیت از خود نیست/ به برخی از روش های دولت نقد داریم

نماینده مردم تهران در مجلس برگرداندن امید را راه حل چالش ها و ابر چالش ها در حوزه اقتصاد و سیاست دانست و گفت: چاره کار، وادادگی، انفعال و تهمت زدن به دیگری و رفع مسئولیت از خود نیست.

راه حل مشکلات وادادگی و رفع مسئولیت از خود نیست/ به برخی از روش های دولت نقد داریم

به گزارش خبرنگار هشت دی، الیاس حضرتی در همایش بررسی مسائل کشور در مجتمع خاتم الانبیاء رشت با بیان اینکه همه ما نگرانی، درد و دغدغه مشترکی داریم و علاقه مند به حل مشکلات هستیم، اظهار کرد: همه می دانیم که بر اساس بی تدبیدی و وادادگی با این چالش ها مواجه شده ایم.

وی با بیان اینکه در حوزه اجتماعی ده ها چالش مثل شکاف عمیق دولت و ملت، افزایش بی اعتمادی، تعارض بین قوا وجود دارد، عنوان کرد: گسل خانواده، گسل آب و محیط زیست و از این قبیل چالش ها خود زمینه ای برای فشار است.

نماینده مردم تهران در مجلس برگرداندن امید و اعتقاد را راه حل چالش ها و ابر چالش ها در حوزه اقتصاد و سیاست چه در داخل چه در حوزه بین المللی دانست و افزود: چاره کار، وادادگی و انفعال و تهمت زدن به دیگری و رفع مسئولیت از خود نیست.

** مسائلی مانند ورود خانواده ها به ورزشگاه نباید به یک معضل اجتماعی بزرگ تبدیل شود

مدیرمسئول روزنامه اعتماد با بیان اینکه باید عاقلانه رفتار کرد و مسائلی چون ورود خانواده ها به ورزشگاه را تبدیل به یک معضل اجتماعی بزرگ نکنیم، گفت: شبی در خواست مردم در تجمع این بود که در مجموعه آزادی در یک حرکت خانوادگی شبکه ۳ را ببینند، پس اگر بنا است که عاقلانه رفتار کنیم و تجربه کشور های مختلف را نگاه کنیم باید در حوزه های اجتماعی کمی فیتیله را شل کنیم.

حضرتی با بیان اینکه عدم ورود زنان به ورزشگاه ها را هنوز نتوانستیم حل کنیم تصریح کرد: اجازه اکران به فیلمی که مجوز گرفته را نمی دهند یا پس از تبلیغ برای یک کنسرت آن را لغو می کنند، حل این مسائل تدبیر، جرأت و جسارت می خواهد.

** باید قدم هایی هرچند کوچک برای جذب مردم برداشت

وی با اشاره به اینکه افسردگی یک اصل مهم برای ورود به شورش های اجتماعی است، اذعان کرد: کسانی که می خواهند از بحران ها گذر کنند باید قدم هایی هرچند کوچک برای جذب مردم و ایجاد نشاط اجتماعی کنند.

مدیرمسئول روزنامه اعتماد با بیان اینکه کسی که ادعای خودکفایتی داشت، در زمان ریاست خود ۷۹ میلیارد ونیم هزینه وارداتش شد گفت: این آمار مشکوک است.

وی با بیان اینکه ما پشت دولت روحانی هستیم ملت و اصلاح طلبان نیز پشتش بودند، تصریح کرد: مردم اکنون انتظار دارند و ما به برخی از روش ها نقد داریم.

حضرتی با بیان اینکه نیروهای لایق و شایسته ای در خانه نشستند بیان کرد: شخصیت های اصلاح طلب پاک در حوزه مدیریت داشتیم که خانه نشین شده اند کشور راهی جز استفاده از روش اصلاح طلبی ندارد

مدیر مسئول روزنانه اعتماد با بیان اینکه در جنگ بزرگ انسان های بزرگ لازم است، افزود: نمی شود با آدم های کوچک به نبرد با دشمن بزرگ رفت.

تصاویر این خبر را از اینجا ببینید

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه