عارف در رشت:

تمام ظرفیت ما باید رسیدگی به مردمی باشد که از آنان رأی گرفته ایم

نماینده مردم تهران در مجلس، گفت: ما با برنامه از مردم رأی گرفتیم و اکنون تمام ظرفیت ما باید در رسیدگی به مردم صرف شود.

تمام ظرفیت ما باید رسیدگی به مردمی باشد که از آنان رأی گرفته ایم

به گزارش خبرنگار هشت دی، محمدرضا عارف در همایش بررسی مسائل کشور در مجتمع خاتم الانبیاء رشت با بیان اینکه فراکسیون امید دغدغه همه مردم را درک و پیگیری می کند با اشاره به اینکه اصلاح طلبان تجربه دولت اصلاحات و اویل دهه نود را دارند و با تلاش و کمک خدا این مرحله را نیز هم پشت سر خواهند گذاشت، اشاره کرد: رمز پیروزی در سه دوره قبل بنیاد امید، وحدت و از خود گذشتگی است که امیدواریم بهتر از گذشته در خدمت مردم باشیم.

وی با اشاره به افتتاح شعبه گیلان بنیاد امید ایرانیان با بیان اینکه این بنیاد سیاسی نیست بلکه راهبردی است، افزود: ما با کمک چهره های برجسته اصلاح طلب هدف رسیدن به توسعه پایدار را دنبال می کنیم.

 رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به تک نرخی کردن ارز گفت: طرح تک نرخی کردن ارز، با نگاه به کاهش فساد و رانت در دستور کار قرار گرفت.

عارف با بیان اینکه بنیاد امید، بنیاد جوانان است و ما میهمان این بنیاد هستیم تا انتقال تجربه کنیم، بیان کرد: ان شالله با کمک یکدیگر این مرحله دشوار را پشت سر می گذاریم.

وی رویکردهای بنیاد امید ایرانیان را بهره گیری از داتش و تجربه نخبگان، فرصت برای حضور جوانان شایسته در عرصه های مدیریت و سیاست گذاری خواند و گفت: ترویج رویکرد اعتدال و خرد ورزی، توسعه گفتمان کشورداری و خردمندی را از دیگر رویکردهای این بنیاد است.

عارف ماموریت بنیاد امید را تلاش برای اعتلای ایران، افزایش کیفیت زندگی آحاد مردم به وسیله تولید و فرهنگ و تعامل و تفاهم سازنده بین خبرگان و نخبگان داخل و خارج کشور معرفی کرد و اذعان کرد: محوریت این بنیاد از طرفی جوانان و از طرف دیگر نیروی نخبه کشور بود.

رئیس بنیاد امید ایرانیان از از بنیاد نخبگان استان گیلان درخواست کرد که اولویت با امور زنان و جوانان باشد و افزود: انتظار ما از بنیاد امید، داشتن برنامه راهبردی است.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید مسائل و گرفتاری ها ما را از درایت و راهبردمان جدا کند، گفت: رمز پیروزی ما وحدت و از خودگذشتگی است.

وی با بیان اینکه بنیاد امید باید نماد وحدت و انسجام و هماهنگی در درون اصلاحات باشد، اذعان کرد: این بنیاد باید محلی برای تعامل حداکثری با سایر شود و نباید محدود به جریان خودی شویم.

عارف تزریق فوری امید و نشاط به جامعه را ضروری دانست و اشاره کرد: شما مردم یک فراکسیون تاثیر گذاری در مجلس و یک دولتی هم سو با خود را دارید و از این فرصت ها برای گذر از این شرایط استفاده می کنیم.

رئیس بنیاد امید ایرانیان با بیان اینکه ما با برنامه از مردم رأی گرفتیم و اکنون تمام ظرفیت ما باید رسیدگی به مردم باشد.

تصاویر این خبر را از اینجا ببینید

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه