معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان:

نیاز به لشکری از افراد توانمند در عرصه فضای مجازی داریم

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان، گفت: بی سوادی امروز نداشتن توان خواندن و نوشتن نیست، بی سوادی امروز نداشتن سواد فضای مجازی است.

نیاز به لشکری از افراد توانمند در عرصه فضای مجازی داریم

به گزارش خبرنگار هشت دی، سرهنگ عباس بایرامی امروز در افتتاحیه دوره تربیت راهنمایان سواد فضای مجازی در مرکز آموزشی شهید بیگلو رشت با بیان اینکه امروز اگر رهبر انقلاب، در سمت رهبری نبودند حتما رئیس فضای مجازی کشور بودند، اظهار کرد: متاسفانه ما سخنان رهبری را دیر متوجه می شویم، رهبر انقلاب می فرمایند که فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد.

وی فضای مجازی را عرصه ای دانست که دسترسی را برای همه آسان کرده و همه در آن حضور دارند و گفت: صحنه کاملا صحنه مشخصی است و کلام رهبر نیز مشخص است و باید درک کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به اوایل انقلاب که برای دفع گروهک هاو اشرار با هم تعامل می کردند و در گروه های چندنفره در مساجد یا خانه ها جمع بندی عقیده می کردند، تصریح کرد: امرور باید یک قرارگاه مرکزی داشته باشیم تا جوانان به آن رجوع کنند و با هم تعامل کنیم.

بایرامی با اشاره به بخشی از سخنان رهبر انقلاب در خصوص فضای مجازی، بیان کرد: اکنون در فضای مجازی، بسیاری از مسائلی که با فطرت انسان ها جور نیست بیان می شود، حال شما بروید و مطالبی که مناسب فطرت انسان است را بیان کنید تا اثرش را ببینید.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امروز در عرصه فضای مجازی، ما هنوز سواد رسانه ای نداریم، گفت: سواد لازم وجود ندارد، از پشت صحنه، خاکریز، و اتاق فرمانداری اطلاعی نداریم، فقط در میدان هستیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به سخن امام(ره) که فرمودند اول به فکر اعتقادات درونی بسیجیان باشید تا عنصر قوی بسازید، افزود: استان گیلان یک استان فرهنگی است و در عرصه فضای مجازی بهترین عناصر وجود دارد، این جوانان مظلومانه ولی مقتدرانه در این عرصه حضور فعال دارند.

بایرامی‌ با بیان اینکه نیاز به لشکری از افراد توانمند در عرصه فضای مجازی داریم، خاطرنشان کرد: با این قدرت و اخلاصی که در شما  وجود دارد، یا مجاهدت می توانیم این فضا را در اختیار بگیریم.

 

تصاویر این خبر را از اینجا ببینید

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه