عکاس: سید جواد میرحسینی

برگزاری دوره تربیت راهنمایان سواد فضای مجازی در رشت + تصاویر

دوره تربیت راهنمایان سواد فضای مجازی از امروز به مدت ۲ روز توسط مرکز فضای مجازی سپاه قدس گیلان در مرکز آموزشی شهید میثم بیگلو رشت آغاز شد.

برگزاری دوره تربیت راهنمایان سواد فضای مجازی در رشت + تصاویر

به گزارش ۸دی، دوره تربیت راهنمایان سواد فضای مجازی از امروز به مدت ۲ روز توسط مرکز فضای مجازی سپاه قدس گیلان در مرکز آموزشی شهید میثم بیگلو رشت آغاز شد.

مراسم افتتاحیه این مراسم با حضور احمدرضا متین فر رییس مرکز سواد فضای مجازی کشور و سرهنگ عباس بایرامی معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان برگزار شد.

امنیت کاربری، رژیم مصرف، مبانی سواد فضای مجازی، سواد شبکه‌های اجتماعی، سواد بازی، آینده‌پژوهی و مدیریت فضای مجازی در خانواده از سرفل هایی است که در این دوره تدریس می شود.

در این دوره ۱۴۰ نفر متشکل از خانم ها و آقایان از سراسر استان آموزش می بینند و  دوره های تکمیلی تربیت راهنمایان سواد فضای مجازی مرداد و شهریور سال جاری با سرفصل‌های تخصصی‌تر توسط مرکز فضای مجازی سپاه قدس گیلان برگزار خواهد شد.

احمدرضا متین فر رییس مرکز سواد فضای مجازی کشور در بخشی از سخنانش در این دوره، اظهار کرد: بی سوادی امروز نداشتن توان خواندن و نوشتن نیست، بی سوادی امروز نداشتن سواد فضای مجازی است.

عباس بایرامی معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان نیز در این جلسه  با بیان اینکه رهبر انقلاب می فرمایند که فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد، گفت: امرور باید یک قرارگاه مرکزی داشته باشیم تا جوانان به آن رجوع کنند و با هم تعامل کنیم.

وی با بیان اینکه نیاز به لشکری از افراد توانمند در عرصه فضای مجازی داریم، افزود: با این قدرت و اخلاصی که در شما  وجود دارد، یا مجاهدت می توانیم این فضا را در اختیار بگیریم.

متن این خبر را از اینجا بخوانید

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه