توضیحات عضو شورای شهر درباره حواشی بیلیبوردهای تبلیغاتی فیلم بهاره افشاری

عضو شورای شهر تهران گفت: سازمان زیباسازی شهرداری تهران با درخواست بهاره افشاری درخصوص واگذاری ۲۰ بیلبورد برای تبلیغات مستند سردار آزمون مخالفت کرده است و در صورتی که این سازمان با این درخواست موافقت می‌کرد شورا به این موضوع ورود می‌کرد.

توضیحات عضو شورای شهر درباره حواشی بیلیبوردهای تبلیغاتی فیلم بهاره افشاری

به گزارش ۸دی، حسن خلیل‌آبادی، با اشاره به درخواست مطرح‌شده از سوی بهاره افشاری بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص واگذاری ۲۰ عدد بیلبورد برای تبلیغات مستند سردار آزمون اظهار کرد: این موضوع طی چند روز گذشته و در یک مراسمی که تعدادی از بازیگران و فوتبالیست‌ها حضور داشتند مطرح شده است.

وی تصریح کرد: در این جلسه تعدادی از بازیگران و پیشکسوتان عرصه فوتبال از رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران خواستند که ۲۰ بیلبورد در اختیار بهاره افشاری قرار بگیرد تا وی بتواند تبلیغاتی را بابت مستند سردار آزمون انجام دهد.

خلیل‌آبادی تصریح کرد: در این جلسه رئیس ورزش شهرداری تهران به درخواست‌کنندگان اعلام کرده که این موضوع به سازمان زیباسازی مربوط است و باید به سازمان زیباسازی ارجاع شود.

عضو شورای شهر تهران گفت: سازمان زیباسازی نیز با این درخواست مخالفت کرده است و قرار نیست تبلیغاتی به‌صورت رایگان برای این مستند انجام شود. در صورتی که این اتفاق می‌افتاد قطعاً شورای شهر تهران برخوردهای قانونی را انجام می‌داد.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه