وزیر ارتباطات:

نتوانستیم از ورود تلفن همراه قاچاق توسط مسافران جلوگیری کنیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: از آنجایی که زیرساخت‌های ناجا برای ثبت موبایل در فرودگاه به شبکه ارتباطات یکپارچه نشده نتوانستیم از ورود موبایل قاچاق توسط مسافران جلوگیری کنیم.

نتوانستیم از ورود تلفن همراه قاچاق توسط مسافران جلوگیری کنیم

به گزارش ۸دی، محمدجواد آذری جهرمی ظهر امروز در حاشیه افتتاح پروژه‌های شرکت مخابرات استان فارس اظهارداشت: امروز نیاز کشور این است که مسئولان با مردم صادق باشند، لزومی ندارد مسائل به گونه‌ای دیگر گزارش شود به طور مثال افتتاح امروز، افتتاح عملیات اجرایی پروژه است، نه یک پروژه به طور مستقل.

وی با اشاره به مشکلات آنتن‌دهی تلفن همراه در شهر شیراز گفت: یکی از مدیران پیشین شهرداری شیراز با فعالیت در یکی از شرکت‌های رقیب مانع نصب دکل‌های BTS مخابرات می‌شود، در صورتی که این حق نیست و از استاندار فارس می‌خواهم که در این زمینه ورود کند.

وزیر ارتباطات افزود: در حال حاضر نیز شهردار شیراز اجازه نمی‌دهد زیرساخت‌های مخابرات در این شهر توسعه یابد  و در دو سال گذشته ۳۰ دکل جمع‌آوری شده است.

آذری جهرمی از هم استانی‌های خود برای عدم آنتن‌دهی موبایل عذرخواهی کرد و گفت: آنچه که امروز مردم را عصبانی می‌کند قطع و وصل شدن موبایل نیست بلکه تبعیض و تنگناها است.

وی از راه‌اندزی ۲۳۰ سایت روستایی و جاده‌ای و تجهیز شدن  آن به نسل ۴ خبر داد و بیان کرد: اکنون ۵۶۹ روستای بالای بیست خانوار این استان از خدمات نسل سه و چهار استفاده می‌کنند و برای توسعه این مهم نیازمند سرمایه‌گذاری هستیم.

وزیر ارتباطات درباره ورود تلفن‌های همراه که از طریق مسافرین خارجی وارد کشور می‌شود گفت: از آنجایی که زیرساخت‌های ناجا برای ثبت موبایل در فرودگاه به شبکه ارتباطات یکپارچه نشده نتوانستیم از ورود موبایل قاچاق توسط مسافران جلوگیری کنیم.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی باید نسبت به این مهم هماهنگی‌های بیشتری با وزارت ارتباطات انجام دهد تا این عدم هماهنگی موجب نشود مسافرین بتوانند تلفن همراه وارد کشور کنند.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه