پوشیدگی هنر است

مگر نه این است که کشور ما تنها کشوری است که برای دین انقلاب کرد…، مگر نه این است انقلاب ما برای حفظ حجاب و عفت زنان سرزمینمان خون ها داد…

پوشیدگی هنر است

به گزارش سرویس وبلاگستان ۸دی، حریم آسمانی در بروزرسانی خود نوشت:

مگر نه این است که کشور ما تنها کشوری است که برای دین انقلاب کرد…

مگر نه این است انقلاب ما برای حفظ حجاب و عفت زنان سرزمینمان خون ها داد…

مگر نه این است که کشور ما پرچمدار دیگر کشور های اسلامی است…

مگر نه این است که کشور ما و دینداری ما و عملکرد ما الگوی دیگر کشور های اسلامی و مسلمانان آزاده است…

و مگر نه این است که چشم همه مسلمانان به صدا و سیمای و رسانه اسلامی ما دوخته می شود…

477

در سال های گذشته و به ویژه اخیرا، متأسفانه شاهد آن هستیم که مدیران با تعهد صداوسیمای ارزشی ما به پخش و تولید برخی از آگهی ها و مسابقات تبلیغاتی نظارت اسلامی شایسته را ندارند و می بینیم که از زنان و دختران با لباس ها و آرایش های زیبا و البته مغایر با فرهنگ اصیل اسلام که جایگاه زن را والا و نجیب می داند، سوء استفاده می شود، و برای مقاصد سود آوری و اقتصادی ای که در آنها حتی لزوم و وجوبی برای به کارگیری بانوان، آن هم با این آرایش و لباس های جذاب نیست استفاده می شود؛ که مدیران ما اگر حتی کمی دلسوخته باشند و دغدغه حفظ دین و عفت و نجابت و فرهنگ ایران اسلامی را داشته باشند که می دانیم دارند به این نکته توجه خواهند کرد.

البته دیدیم که روحانی ارزشی؛ آقای حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری این نکته مهم فرهمگی را در برنامه خوب و واقعا محبوب سمت خدا مطرح کردند و درخواست توجه به این موضوع را طی نامه ای که به جناب اقای ضرغامی ابلاغ کردند و در برنامه هم خواندند. و این شکل تبلیغات و بعضی از مسابقات را با سیاست های فرهنگی مورد نظر رهبری مغایر دانستند.

و این نکته را که توجه و تذکر به این قبیل مسائل که رابطه مستقیم با عفت و نجابت عمومی جامعه اسلامی ما دارد وظیفه همه افراد جامعه است را دانستند تا ان شاءالله ترتیب اثر داده شود. و ما از ایشان و برنامه خوب «سمت خدا» به عنوان بخش کوچکی از جامعه سپاسگذاریم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه