توسط سپاه قدس گیلان؛

۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان گیلانی اهدا شد + تصاویر

سپاه قدس گیلان ۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان گیلانی به ارزش یک‌صد میلیون تومان اهدا کرد.

۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان گیلانی اهدا شد + تصاویر

به گزارش ۸دی، در هفته عفاف و حجاب ۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان گیلان توسط سپاه قدس استان گیلان اهدا شد.

در این مراسم علاوه بر سردار عبداللهی فرماده سپاه قدس گیلان، سردار رادان رییس مرکز مطالعات راهبردی ناجا نیز حضور داشت.

فرمانده سپاه قدس گیلان در حاشیه اهداء ۲۳ جهیزیه به نوعروسان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کمک به ازدواج جوانان و تهیه جهیزیه برای آن‌ها از منویات مقام معظم رهبری است اظهار کرد: با همکاری بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان و گروه تخصصی سپاسد قرارگاه خاتم‌الانبیای کشور سری جهیزیه به نوعروسان گیلانی اهداشده است.

سردار محمد عبدالله پور با بیان اینکه هرکدام از جهیزیه‌ها به‌صورت کامل بوده و ضروریات اصلی زندگی یک زوج را تأمین می‌کند افزود: مجموعاً برای تهیه این جهیزیه‌ها یک میلیارد ریال معادل یک‌صد میلیون تومان هزینه شده که از هدیه مقام معظم رهبری به نوعروسان گیلانی است.

وی با تأکید بر این‌که تهیه ملزومات اصلی و ضروری برای یک زوج همچون ایجاد اشتغال جوانان برای سپاه مهم است گفت: سپاه پیوسته با مردم همراه بوده و در زمینه‌هایی که مردم نیازمند کمک و مساعدت باشند حضور فعال و به‌موقع خواهد داشت.

فرمانده سپاه قدس گیلان از سری‌های بیشتری جهیزیه برای نوعروسان گیلانی در آینده نزدیک خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نوعروسان نیازمند دیگری نیز منتظر هدایای جهیزیه رهبر معظم انقلاب هستند در آینده نزدیک تعداد بیشتری از جهیزیه به نوعروسان اهدا خواهد شد.

بنابراین گزارش این سری از جهیزیه‌ها از سلسله هدایای رهبر معظم انقلاب اسلامی به نوعروسان نیازمند و آبرومند شهر رشت و حومه اهدا خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه