مسابقه “فهرست جنایات آمریکا” در دانشگاه گیلان برگزار می شود

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گیلان، از برگزاری مسابقه «فهرست جنایات آمریکا علیه مردم ایران» در دانشگاه گیلان خبر داد و گفت: شناساندن جنایت‌های استکبار جهانی بر علیه ملت ایران ضروری است.

مسابقه “فهرست جنایات آمریکا” در دانشگاه گیلان برگزار می شود

به گزارش ۸دی نیوز، حجت‌الاسلام سعید مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار «دیار باران»، اظهار کرد: به همت کانون اندیشه‌نو نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه گیلان مسابقه «فهرست جنایات آمریکا علیه مردم ایران» در این دانشگاه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه افراد علاقه‌مند برای شرکت در مسابقه « فهرست جنایات آمریکا علیه مردم ایران» می‌توانند آثار خود را به آدرس یارانامه Nahad.gilan@gmail.com ارسال کنند، افزود: افراد شرکت‌کننده تا تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه جاری برای ارسال آثار خود فرصت دارند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گیلان، با اشاره به اینکه به ۱۰ نفر از شرکت کنندگان در این مسابقه یک دستگاه فلش ۸ گیگ اهدا می‌شود، گفت: به کاملترین فهرست جنایات آمریکا علیه ایران یک دستگاه تبلت هدیه داده می‌شود.

وی شناساندن جنایت‌های استکبار جهانی بر علیه ملت ایران را ضروری دانست و تصریح کرد: جوانان ما باید بدانند دشمنان ملت ایران به دلیل استقلال‌خواهی که بلا و جنایاتی بر علیه این ملت اعمال داشتند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
علی شاهین آزاد
سلام فقط افرادی که در استان گیلان هستند میتونن شرکت کنن یا نه از تهران هم میشه شرکت کرد
در حاشیه