خانم گل فوتسال آسیا در گفتگو با 8دی:

حجاب مانع قهرمانی و پیشرفت ما نشد/ شکست حریفان با حجاب بسیار لذت بخش است

 خانم گل فوتسال آسیا با بیان اینکه شکست حربفان با حجاب برای ما بسیار لذت بخش است، گفت: همیشه می پرسند شما با این حجاب چطور بازی می کنید و من بارها گفته ام که حجاب برای ما محدودیت نیست.

حجاب مانع قهرمانی و پیشرفت ما نشد/ شکست حریفان با حجاب بسیار لذت بخش است

سارا شیربیگی خانم گل فوتسال آسیا و بازیکن سپیدرود رشت در گفت و گو با خبرنگار ۸دی، رقابت های فوتسال را با ارزش ترین مسابقات زنان در آسیا دانست و اظهار کرد: مانمایندگان یک کشور اسلامی در میادین بین المللی ورزش هستیم و در این عرصه مهم با حجاب حضور پیدا می کنیم.

وی با اشاره به اینکه حجاب برای من به عنوان یک خانم ورزشکار ایرانی مانع نیست، تصریح کرد: شاید عده ای فکر کنند بازی کردن با حجاب قدری سخت باشد ولی این موضوع اصلا مانع قهرمانی و پیشرفت نیست و تا الان هم هیچ مشکلی برای ما پیش نیامده است.

 خانم گل فوتسال آسیا با تأکید براینکه شکست حربفان با حجاب برای ما بسیار لذت بخش است، اضافه کرد: این سؤال برای همه است و همیشه می پرسند شما با این حجاب چطور بازی می کنید و من بارها گفته ام که حجاب برای ما محدودیت نیست.

وی در رابطه با سم پاشی ها و واکنش های مخرب برخی گروه های معاند که حجاب را محدودیتی برای بانوان ایرانی معرفی می کنند، گفت: ما هیچ محدودیتی نداریم تا الان که برای ما مشکلی پیش نیامده است و محدودیتی برای ما نیست.

شیربیگی در واکنش به تشکیل کمپین “بی تفاوت نباشیم” که به فاجعه کشتار معترضان به کشف حجاب رضاخانی می پردازد، گفت: از تشکیل این کمپین خبر نداشتم اما به عنوان یک ایرانی و کسی که حجاب دارم از این کمپین حمایت می کنم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه