اعزام سه گیلانی به مسابقات کاراته دانشجویان جهان

سه کاراته کای گیلانی به همراه تیم ملی کاراته دانشجویان کشورمان عازم مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان می‌شوند.

اعزام سه گیلانی به مسابقات کاراته دانشجویان جهان

به گزارش ۸دی، تیم ملی کاراته کشورمان در دو قسمت مردان و بانوان در مسابقات کاراته قهرمانی دانشجویان جهان در ژاپن حضور پیدا می‌کند و سه کاراته کای گیلانی در فهرست نفرات اعزامی تیم‌های ملی قرار دارند.

گیلان در قسمت مردان دو نماینده در تیم ملی کشورمان دارد، مهدی رحیمی نژاد از گیلان در وزن منفی ۶۷ کیلوگرم بر روی تاتامی می‌رود، مشکینی در وزن منفی ۶۰ کیلوگرم، میلاد بهمنی در وزن منفی ۷۵ کیلوگرم، مهدی خدابخشی در وزن منفی ۸۴ کیلوگرم و صالح اباذری در وزن مثبت ۸۴ کیلوگرم دیگر ملی پوشان کشورمان در قسمت کومیته انفرادی هستند.

در بخش کومیته تیمی، محمدمهدی قاهری از گیلان به همراه مهدی قراری زاده، یونس نوروزی و کوشا تیموری به مصاف رقبای خود می‌روند.

آویشن باقری دیگر نماینده گیلان در تیم ملی کاراته کشورمان در قسمت بانوان و در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم به مصاف رقبا می‌رود، فائزه چیذری در وزن منفی ۵۰ کیلوگرم، ملیکا احدی در وزن منفی ۶۱ کیلوگرم، بهنوش نجفی در وزن منفی ۶۸ کیلوگرم و شبنم واحدی در وزن مثبت ۶۸ کیلوگرم دیگر کاراته کاهای تیم ملی کشورمان در مسابقات جهانی ژاپن هستند.

یازدهمین دوره مسابقات کاراته دانشجویان جهان، از بیست و هشتم تیرماه به مدت سه روز به میزبانی ” کوبه ” در ژاپن برگزار می‌شود.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه