با انشتار نامه ای مطرح شد:

درخواست استادان و نخبگان بسیجی گیلان از آیت الله فلاحتی برای رسیدگی ویژه به نابسامانی های اقتصادی

استادان، نخبگان و پژوهشگران بسیجی استان گیلان با انشتار نامه ای از آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان درخواست کردند که برای رسیدگی ویژه به نابسامانی های اقتصادی و مشکلات مردم ورود کند.

درخواست استادان و نخبگان بسیجی گیلان از آیت الله فلاحتی برای رسیدگی ویژه به نابسامانی های اقتصادی

به گزارش ۸دی، استادان، نخبگان و پژوهشگران بسیجی استان گیلان با انشتار نامه ای از آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان درخواست کردند که برای رسیدگی ویژه به نابسامانی های اقتصادی و مشکلات مردم ورود کند.

متن این نامه به شرح ذیل است:

محضر آیت الله فلاحتی نماینده محترم ولی فقیه در استان گیلان
سلام علیکم؛ درود و سلام خداوند باری تعالی بر پیغمبر راستین (ص) و ائمه اطهار و آرزوی سلامتی حضرت قائم (عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی (دام ظله)

چندی است که نقشه‌های شوم و دسیسه دشمن آمریکایی و صهیونیستی و وهابی در مقابله با نظام جمهوری اسلامی و به زانو کشاندن مردم و در تنگنا قراردادن ملت عزتمند ایران در موضوعات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی، با همراهی برخی دشمنان داخلی نظیر منافقین و سلطنت‌طلبان و سایر مزدوران، بصورت کاملا عیان و آشکارا بیان می شود.

البته باید اذعان نمود که از دشمنان جز خباثت انتظاری نمی رود اما آنچه که موجب رنجش و گله است، عملکرد نامناسب، نامتناسب، کاهلانه و سوء مدیریت برخی از کارگزان دولتی، نمایندگان مجلس و امثال ایشان در مواجه با این دسیسه‌ها و نیز بی توجهی به حل مشکلات معیشتی و دردهای مردم است.

پر واضح است در سال‌های اخیر برخی تصمیم سازان و تصمیم گیران ارشد کشور تمام تلاش خود را مصروف داشتند تا با پناه بردن به بیگانگانی که در تمام طول انقلاب جز دشمنی و خباثت در حق ملت ایران روا نداشتنه‌اند بر مشکلات کشور فائق آیند که مع الاسف با بر جای گذاشتن هزینه‌های فراوان بر دست ملت رنج دیده ایران امروز به عدم کارایی این روش اعتراف نموده‌اند و این در حالی رخ داد که بسیاری از کارشناسان و دلسوزان نظام و در راس ایشان مقام معظم رهبری هشدارهای جدی و متعدد مبنی بر هشیاری در مقابل بیگانه و تکیه بر توان و منابع داخلی و اعمال مدیریت بسیجی و جهادی برای حل معضلات و مشکلات کشور داده بودند که متاسفانه این نصایح و دلسوزی‌ها مورد توجه حضرات قرار نگرفت و همانگونه که مستحضرید این تصیم و تفکر نا صحیح مورد رنجش آحاد ملت ایران گردیده است.

اما امروز نیز وجود فاصله طبقاتی معنی‌دار میان طیف‌های مختلف جامعه و نیز جولان اخیر برخی مفسدین اقتصادی و ویژه خواران و رانت‌بازان و کاهش شدید ارزش پول ملی و به تبع آن کاهش قدرت پرداخت مردم در هزینه‌های جاری خصوصا هزینه سرسام آور درمانی، موجب بدبینی و دلخوری افراد متوسط و ضعیف ملت رشید ایران گردیده و این در حالی است که بار محنت و زحمت تمامی حوادث و گرفتاری‌های کشور همواره بر دوش همین افراد شریف و زحمتکش و مستضعف بوده است. اما با تاسف فراوان مشاهده می‌گردد که اکنون نیز رفع همین نواقص، با غفلت همان جماعت از مدیران تکیه کننده بر بیگانه قرار گرفته است که این بی توجهی مورد افزایش آلام متوسط به پایین جامعه خواهد شد.

حضرت آیت‌الله! فرزندان خمینی کبیر و خامنه‌ای عزیز همانگونه که پیش از این در همه عرصه‌های جهاد و خون و شهادت و رشادت جان را کف دست گرفتند و سر را به پای دوست به مسلخ بردند، اکنون نیز تا پای جان بر سر انقلاب و آرمانهای آن ایستاده اند. شما فرمان دهید تا بساط ظلم و فساد و رانت و دغل و خیانت را از برخی منافقان و موج‌سواران و درنده خویان مکنده خون مسثضعفین برکنند و چون رزمنده‌ای آماده رزم، به فرمان امام مان و پیش رانی حضرتعالی سلحشورانه بر تهدید کنندگان ایرانی و ایران بتازند.

حضرت آیت الله! رزمندگان همیشه آماده جبهه سخت دیرور و سرحدات نرم امروز با همان طراوات و شادابی و ایمان و اعتقاد گوش به ‌فرمان نایب برحق امام عصر و به فرماندهی شما آماده جانفشانی است تا امید و عدالت و حق و آزادی و استقلالی که توسط عده‌ای نادان و خائن در حال آسیب دیدن است را احیا نمایند. شما سربازانی مسلح به علم و دانش و تقوی و مدیریت جهادی و آماده بکار بسیجی دارید تا فرمانبرداری نمایند و پوزه بدخواهان ملک و مملکت را به خاک مزلت بناشانند.

حضرت آیت‌الله! با تمام عشق و ایمان‌مان به حقانیت نظام مظلوم جمهوری اسلامی با شما پیمان می بندیم که چنانچه با راهبری شما دستگاه‌های قضایی، امنیتی و نظامی و انتظامی بر غارتگران به بیت‌المال مسلمین بتازند ما نیز در جبهه طاقت فرسای جنگ نرم بر تمام ترفندهای مزورانه و افکار پوچ مخربان اقتصاد و فرهنگ و اعتقادات مردم حمله ور شویم و با جهاد علمی و تبلیغی خود عرصه را بر جولان گران فریبکار تنگ نماییم.

حضرت آیت‌الله! جای تاسف عمیق دارد و می بایست در مظلومیت جمهوری اسلامی فغان زد که مدیرانی که به واسطه انقلاب و به حرمت خون شهدا و مبارزه پابرهنگان و تهدیستان مستضعف بر کرسی‌های صدارت تکیه زده‌اند برای پاسداشت چهل سالگی انقلاب در جلسه‌ای که حتی به ریاست حضرتعالی منعقد می‌شود، نیز حضور پیدا نمی کنند و شاید شان خود را اجل از انقلاب اسلامی می دانند!؟ این گستاخی و شکایت را به کجا ببریم!

حضرت آیت الله فلاحتی! استادان دانشگاه‌های استان گیلان با همه سلایق و مواضع متنوع با قطعیت و استحکام کامل اعلام می کنند که ظرفیت و تخصص خود را در راستای کمک به حل مشکلات استان و مردم در اختیار حضرتعالی و مسئولان قرار خواهند داد و قاطعانه می گویند که حل مسائل و مشکلات کشور با تکیه بر اندیشه متفکران و اندیشمندان داخلی و  با روحیه مجاهدانه و اقدام انقلابی در مدیران اجرائی، قضائی و مجلس محترم براحتی ممکن و میسور است.

و من الله التوفیق.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
اکبر
سلام درد کشور را همه میدانند،خباثت آمریکای جهانخوار برای همه معلوم است. برادران عزیز درآن موقع که نیاز به روشنگری دارد باید در میدان باشید.در زمان انتخابات باید شدیدا فعال بود و هرکس در محدوده خود به معرفی کاندیدای دلسوز مردم و انقلاب در انتخابات مجلس شورای اسلامی بپردازد.باید روح مطالبه گری از مسولان را در مردم ایجاد کنید.همه ی حرف ها را خود مقام معظم رهبری بارها بیان فرمودند ، حرفی نیست که معظم اله نگفته باشند.دیگر نیازی به بیان مجدد همان حرف ها نیست.مسئولی که بخواهد کار کند ، کار میکند.از آلان خودتان را برای انتخابات آتی آماده کنید. بی کفایتی مسئولان و نمایندگان مجلس را به مردم متذکر شوید.ان شاالله موفق باشید.
در حاشیه