ملاقات مدعیان سپیدرود با تاج/ رای نهایی مالکیت چه زمانی اعلام می‌شود؟

دو تیم سپیدرود با ادعای حقانیت در تلاش هستند قبل از اعلام حکم نهایی دادگاه، برای ثبت قراردهایشان اسم و رمز عبود برای ثبت قرارداد‌ها دریافت کنند.

ملاقات مدعیان سپیدرود با تاج/ رای نهایی مالکیت چه زمانی اعلام می‌شود؟

به گزارش ۸دی، تنها ۲۰ روز به آغاز لیگ برتر باقی مانده و ۲ تیم سپیدرود یکی در رشت و یکی در تهران خود را برای لیگ برتر آماده می‌کنند. حکم موقت دادگاه تا اعلام حکم نهایی به توقف رای داوری و منع اجرا آن اذعان داشت.

در حال حاضر توقف رای داوری که همان ادامه مالکیت تن‌زاده است، اجرا شده ولی نوین همچنان به گفته مریم بخشی به کار خود ادامه می‌دهد. این قسمت کار جای ابهام دارد و آن این که اگر حکم داوری متوقف شده، چرا انتقال به غیر صورت گرفته است. مریم بخشی مدعی است این احتمال وجود دارد که در رای نهایی حکم داوری اداره کل پذیرفته شود. از این رو بهتر است هر دو تیم فعالیت کنند تا در صورتی که رای نهایی به نفع هر کدام از دو تیم بود، بتواند به راحتی و بدون هیچ دردسری راهی مسابقات شود.

در بین سوالی پیش می‌آید که تکلیف توقف حکم داوری که دستوری قضایی بود چه می‌شود؟ یا اینکه تکلیف بازیکنانی که در تیم ناموفق قرارداد می‌بندند چیست؟ این سردرگمی که حاصل تلاش اداره کل ورزش گیلان است، فدراسیون فوتبال را هم درگیر کرده است؛ چرا که در حالی که تیم‌ها در آستانه ثبت قرارداد‌ها هستند هنوز هیچ نام کاربری و رمز عبوری برای ثبت قرارداد بازیکنان به ۲ تیم نداده است.

در واقع فدراسیون فوتبال با توجه به آنچه از وضعیت ۲ تیم می‌داند، خود را بی‌طرف نشان می‌دهد و این یعنی فدراسیون هم منتظر حکم نهایی است. از اعلام حکم نهایی در روز تعطیل گرفته تا شایعه اعلام حکم تا پایان هفته آینده و حتی مدت ۶ ماهه دادگاه برای اعلام حکم نهایی ولی آنچه نمود دارد این است که هر گروهی که جنجال بیشتری به پا می‌کند در کسری از ثانیه قدرت بیشتری می‌گیرد. بد نیست بدانید، تن‌زاده از یک سو و خداداد عزیزی و افشین ناظمی از سوی دیگر راهی فدراسیون شده و هر کدام در ملاقات‌هایی تلاش کردند مجوز ثبت قرارداد‌ها را به نام خود بگیرند.

موردی که سروصدا‌هایی هم در فدراسیون به همراه داشته، ولی در نهایت به نتیجه نرسیده و فدراسیون همچنان با موضع بی‌طرف وضعیت دو تیم را دنبال می‌کند. تن‌زاده با ثبت قرارداد‌ها در دفتر باشگاه مانور می‌دهد و نوین که سربرگ باشگاه را ندارد با ثبت قرارداد در هیئت فوتبال. بدون شک کار به همین‌جا ختم نمی‌شود و اگر حکم نهایی نیازمند پروسه‌ای ۶ ماهه تا ۲ ساله نباشد، بدون شک اعتراض یکی از دو طرف و ادامه شکایت و شکایت بازی را به مراه خواهد داشت.

منبع: میزان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه