گلایه مهدی خزعلی از دولت یازدهم و تمجید از نامه هاشمی در سال ۸۸

خانواده چند تن از فتنه‌گران بازداشتی‌ با هاشمی‌رفسنجانی دیدار کردند. هاشمی پیش از این نیز در اقدامی سوال‌برانگیز با برخی از فتنه‌گران و بازداشت‌شدگان فتنه ملاقات کرده بود.

گلایه مهدی خزعلی از دولت یازدهم و تمجید از نامه هاشمی در سال ۸۸

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از کیهان، این ملاقات چندباره هر چند هاشمی را در موضع اتهام قرار می‌دهد اما محتوای منتشره این جلسه در سایت کلمه (به روزرسانی شده از پاریس) از آشفتگی درونی فتنه‌گران حکایت می‌کند.

به نوشته کلمه هاشمی در ملاقات مذکور «با بیان اینکه مردم باید در پیگیری حق و عدالت و دفاع از مظلوم و ستیز با ظالم جدیت داشته باشند و در عین حال از افراط بپرهیزند هشدار داد که کارهای افراطی، شمشیر طرف مقابل را تیز می‌کند».

هاشمی با بیان اینکه تندروی‌های دوران اصلاحات موجب شد که اصلاحات برای مدتی از دور خارج شود، تأکید کرد: ما که نمی‌توانیم علیه نظاممان شورش کنیم، پس باید به راه‌های دموکراتیک برگردیم و مردم را با قانون اداره کنیم، البته قانون را باید نمایندگان واقعی مردم بنویسند نه افراد تحمیلی.(!!)

براساس همین گزارش مهدی خزعلی در این دیدار با تمجید از نامه بدون سلام هاشمی در سال ۸۸، از دولت یازدهم گلایه کرد و گفت: حامیان روحانی و فعالان ستاد از فراموشی گله دارند. می‌گویند از فردای انتخابات فراموششان کرده‌اند! بعضی انتصاب‌ها زخمی است بر دل داغدار مردم، می‌بینند کسی را که چماق بر فرقشان می‌کوفت، امروز بر فرقشان نشانده‌اند! می‌بینند که پادوی مشایی شده است دست راست روحانی. شایسته نیست که پادوی او دست راست رئیس‌جمهور محترم باشد، اینها دلسردی می‌آورد!

خزعلی همچنین گفته شرایط به گونه‌ای شده که مردم به هاشمی شک کرده‌اند و می‌گویند نکند دستشان در یک کاسه است و ما بازیچه سیاستمداران شده‌ایم؟

شایان ذکر است اخیرا سایت گروهک ملی-مذهبی در تحلیلی خواستار هل دادن دولت به سمت رادیکالیزم شد و نوشت: سبزها در حال نبرد با حاکمیت هستند و سکوت دولت اگر در مسائلی مانند ماجرای بند ۳۵۰ اوین بشکند و انتقاد کند، انتقاد سبزها علیه دولت افزایش خواهد یافت اما اگر محکوم کند، پیروزی برای سبزها خواهد بود چون توانسته‌اند بخشی از حاکمیت را با فشار رسانه‌ای در مقابل بخش دیگر قرار دهند(!)

به نظر می‌رسد دیدار با هاشمی نیز بر همین اساس طراحی شده و عجیب اینکه هاشمی آشوبگران وابسته به سرویس‌های جاسوسی بیگانه را مظلوم وانمود می‌کند و از آن طرف نمایندگان مجلس را تحمیلی توصیف می‌نماید.

هاشمی دیداری نیز با اعضای حزب کارگزاران داشت که به تازگی تغییراتی در آن ایجاد شده و چند نفر به شورای مرکزی حزب افزوده شده‌اند. وی در این دیدار بدون یادآوری موضع مطلقا خصمانه خود با دولت قبلی با وجود آرای ۱۸ و ۲۴/۵ میلیون نفری گفته است: منتقدین مغرض در گفتن و نوشتن انصاف داشته باشند و نباید منافع نظام نادیده گرفته شود و هدف القای ناکارآمدی دولت، هر وسیله‌ای را توجیه کنند.

او می‌گوید اقلیت مغرض چشم بسته به میدان نقد آمد و در تاریکی از کاه، کوه می‌سازد تا به وظیفه خویش در مانع‌تراشی برای دولت عمل کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه