نماینده رودسر و املش در گفتگو با 8دی:

یک فاجعه در بحث پسماند در رودسر و املش در حال وقوع است/ استاندار جلسه اضطراری برگزار کند

نماینده رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یک فاجعه در بحث پسماند در رودسر و املش در حال وقوع است، گفت: درخواست بنده این است که استاندار هرچه سریع تر یک جلسه اضطراری در این رابطه تشکیل دهد.

یک فاجعه در بحث پسماند در رودسر و املش در حال وقوع است/ استاندار جلسه اضطراری برگزار کند

اسدالله عباسی در گفت و گو با خبرنگار ۸دی درباره وضعیت شهرستان های رودسر و املش، اظهار کرد: تقاضای ما از استاندار این است که در بحث اشتغال یک توازنی در همه شهرستان ها ایجاد کند.

وی با بیان اینکه تقاضای بعدی ما از استاندار توزیع عادلانه اعتبارات در همه شهرستان ها است، گفت: اگر شهرستان هایی مانند رودسر مدیران ضعیفی دارد که نتوانستند اعتبارات مناسبی را جذب کنند وظیفه استاندار این است که در این رابطه بخواهد و سهم مربوط به رودسر را به ویژه در بحث بوم گردی و گردشگری منظور کند.

**مدیریت پسماند در استان بسیار ضعیف است

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با اشاره به اینکه مدیریت پسماند در استان بسیار ضعیف است، تصریح کرد: یک فاجعه در بحث پسماند در رودسر و املش در حال وقوع است.

عباسی ادامه داد: درخواست بنده این است که استاندار هرچه سریع تر یک جلسه اضطراری در این رابطه تشکیل دهد و از مسئولان، شهرداران و بخشداران بخواهد که این معضل را ساماندهی کنند تا بیش از این مردم را در شرایط سخت و دشوار زباله قرار ندهند.

وی تصریح کرد: شاهد پخش زباله در کوچه و خیابان و همه ی معابر شهر و روستاها هستیم و مسئولان استانی و شهرستان های رودسر و املش نسبت به این موضوع بی تفاوت اند.

** یک هفته فرصت می دهم تا پسماند در شهرستان های رودسر و املش ساماندهی شود

عباسی با اشاره به اینکه بنده یک هفته فرصت می دهم تا پسماند در شهرستان های رودسر و املش ساماندهی شود، اظهار کرد: در غیر اینصورت ناچارم از اهرم های قانونی در جهت برخورد با خاطیان این کار استفاده کنم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه