کشاورزان نسبت به مصارف آب زراعی صرفه جویی کنند

امام جمعه ماسال در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به فصل زراعی جاری و کاهش ذخیره آب سد سفید رود نسبت به مصرف بی رویه آب کشاورزی در مسیر کانال آبر هشدار داد.

کشاورزان نسبت به مصارف آب زراعی صرفه جویی کنند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از ماسال نیوز، حجت الاسلام والمسلمین سید هادی موسوی ضمن تبریک هفته سلامت و با اشاره به گزارش مدیر شبکه بهداشت شهرستان ماسال گفت: بیان موارد مهم بهداشتی در تریبون های عمومی بسیار خوب است و بهتر است چنین مواردی منحصر به هفته سلامت نشود و در سایر ایام سال نیز اطلاعات اولیه و ضروری بهداشتی در چنین تریبون هایی بیان گردد.

خطیب جمعه ماسال با اشاره به هفته زمین پاک و اهمیت درختان در زندگی گفت: ما باید از منابع مرتعی و جنگلی به درستی استفاده کنیم و اگر شاکر نعمت ها نباشیم خداوند نیز این نعمت را از ما خواهد گرفت.

وی افزود: ما امروز در درون نعمت هایی مثل جنگل ها قرار داریم و به همین جهت قدر این نعمت را به درستی نمی دانیم.

امام جمعه ماسال در ادامه نسبت به مصرف بی رویه آب کشاورزی در ابتدای فصل زراعی نیز هشدار داد و  گفت: کشاورزانی که آب زمین زراعی آنها از کانال آب بر تأمین میشود توجه داشته باشند که امسال آب ذخیره شده سد سفیدرود کمتر از سال های معمول است و اگر در مصرف آب صرفه جویی لازم نشود در تأمین آب لازم در پایان فصل دچار مشکل خواهیم شد.

حجت الاسلام سید هادی موسوی در پایان ضمن اشاره به سالروز شکست فضاحت بار آمریکا در صحرای طبس در سال ۵۹ گفت: پنجم اردیبهشت ماه سالروز یک اتفاق شیرین برای ملت ایران و یک اتفاق بسیار بد برای آمریکاست.

وی افزود: اگر تمام فعالیت و کارهای ما با نیت الهی باشد خداوند نیز ما را یاری خواهد کرد همانطور که دیدیم در ماجرای طبس خداوند شن ها را به کمک ملت ما رساند و آمریکایی ها را زمین گیرد کرد تا جایی که خودشان گفتند که این روزها مفتضح ترین روزهای تاریخ آمریکا بوده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
میثاق
در نگارش کلمات دقت کنید : به جای ذراعی کلمه زراعی صحیح است.
در حاشیه